حوادث نیشابور (شماره 223)
حوادث نیشابور (شماره 223)

حبس سارق در طلافروشي هوشياري و حضور به موقع ماموران يگان امداد شهرستان نيشابور ، سارق طلافروشي را در حين سرقت ناکام گذاشت. فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح خبر گفت: عوامل گشت پياده يگان امداد اين فرماندهي حدود ساعت 4بامداد در حين گشت زني در خيابان امام(ره) شهر نيشابور متوجه سروصداي مشکوک در داخل […]

حبس سارق در طلافروشي

هوشياري و حضور به موقع ماموران يگان امداد شهرستان نيشابور ، سارق طلافروشي را در حين سرقت ناکام گذاشت.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح خبر گفت: عوامل گشت پياده يگان امداد اين فرماندهي حدود ساعت 4بامداد در حين گشت زني در خيابان امام(ره) شهر نيشابور متوجه سروصداي مشکوک در داخل يک مغازه طلافروشي مي شوند.

سرهنگ حسيني افزود: ماموران پس از بررسي، متوجه حضور يک فرد در داخل مغازه مي شوند که بلافاصله موضوع را به مرکز110اعلام و دو تيم کمکي ديگر در محل حاضر و با محاصره مغازه و اتخاذ تمهيدات پليسي با شماره تلفن مالک مغازه تماس برقرار مي کنند.

وي ادامه داد: با حضور مالک، قفل گشوده و با ورود به مغازه، متهم که يک جوان 25ساله بود با سرعت عمل پليس دستگير و با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که از طريق کانال کولر وارد مغازه شده است.

پاسخ معاون بهداشت علوم پزشکي نيشابور به يک شايعه:

علت مرگ دو تن از حجاج، بيماري ابولا نبوده است!!

مرشدلو ـ خرو/ فوت دو نفر از حجاجِ شهر خرو- يکي در مکه مکرمه و ديگري بعد از مراجعت دربيمارستان نيشابور- باعث شد شايعات مختلفي در خصوص علت فوت آنها منتشر شود.

اطلاعات بدست آمده حاکي است: مردي 47ساله اهل شهر خرو به عنوان آشپز کاروان عازم مکه ي مکرمه شده بود که در آنجا فوت مي نمايد. هنوز چند روزي از اين خبر نگذشته بود که خانمي حدود 55ساله پس از بازگشت از سفر مکه با احساس سردرد شديددر بيمارستان حکيم نيشابور فوت مي نمايد. فوت اين دونفر و حضور تيمي از دانشکده علوم پزشکي نيشابور در هنگام تدفين خانم فوت شده، باعث تا شايعاتي در خصوص علت فوت آنها منتشر شود. تماسهاي مکرر مردم با خبرنگار ما و دانشکده ي علوم پزشکيکه جوياي علت فوت آنها بودند باعث شد تا معاونت بهداشت علوم پزشکي نيشابور با شرکت در مراسم ترحيم يکي از حجاج فوت شده در خصوص علت فوت آنها توضيحاتي ارايه نمايد.

دکتر تقوي در اين خصوص گفت: يکي از حجاج که در عربستان فوت کرده زمينه بيماري قلبي داشته است و مورد ديگر که در نيشابور فوت کرده، با بررسي ها و نمونه گيري انجام شده از مرحومه وارسال آن به مرکز مشخص شد که علت مرگ بيماري آنفولانزا بوده که اين بيماري همه ساله در منطقه ما وجود دارد و بيماري جديدي نيست و شايعاتي که در منطقه پخش شده مبني بر بروز بيماري خاص يا بيماري مثل ابولا همه آنها شايعه مي باشد.

دکتر تقوي افزود: ما به مردم اين اطمينان را مي دهيم که جاي هيچ گونه نگراني نيست و مورد خاصي وجود ندارد ولي بايد مردم در اين فصل که شيوع بيماري آنفولانزا زياد است با رعايت موارد بهداشتي همچون استفاده از ماسک و شستشوي دستها با آب و صابون احتياط هاي لازم را به عمل بياورند.

توقيف محموله خوراك دام قاچاق

ماموران انتظامي شهرستان فيروزه محموله 2500 كيلوگرمي خوراك دام فاقد مدارك گمركي را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزه در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان در اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق و برخورد با متخلفان، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي شهرستان فيروزه به يک دستگاه خودرو نيسان وانت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سيد كاظم حسيني افزود: در بازرسي از خودرو مذكور مقدار 2500كيلوگرم خوراك دام فاقد مدارک گمرکي کشف و يك نفر متهم به همراه اقلام مكشوفه جهت سير مراحل قانوني به مراجعه قضايي معرفي شد.

اين مقام مسئول انتظامي خاطر نشان كرد:پليس همواره در تلاش است تا با پديده ي قاچاق كالا كه ضربه ي مهلكي به چرخه ي اقتصاد كشور مي زند ، مبارزه كند.