رسانه ها به مسائلي که در آن ها دقت و نظارت نشده ورود پيدا کرده و نقد کنند
رسانه ها به مسائلي که در آن ها دقت و نظارت نشده ورود پيدا کرده و نقد کنند

فرماندار نيشابور: رسانه ها به مسائلي که در آن ها دقت و نظارت نشده ورود پيدا کرده و نقد کنند فرماندار نيشابور در مراسم افتتاح پروژه هاي شهرداري نيشابور به مناسبت دهه فجر، در اظهاراتي جالب توجه به دفاع از انتقادات مطرح شده در نشريات پرداخت و مسئولين را به شنيدن و تحمل نقدها توصيه […]

فرماندار نيشابور:

رسانه ها به مسائلي که در آن ها دقت و نظارت نشده ورود پيدا کرده و نقد کنند

فرماندار نيشابور در مراسم افتتاح پروژه هاي شهرداري نيشابور به مناسبت دهه فجر، در اظهاراتي جالب توجه به دفاع از انتقادات مطرح شده در نشريات پرداخت و مسئولين را به شنيدن و تحمل نقدها توصيه کرد.

وي خطاب به اعضاي شوراي شهر و ديگر مسئولين گفت: ممکن است يک تصميمي انتقاداتي را هم به دنبال داشته باشد و براي بهبود کار بايد از آن استفاده کرد.

اسفنديار جلايري افزود: رسانه ها به ما کمک مي کنند که ايرادهايمان را ببينيم، بشنويم و اصلاح کنيم. منتهي رسانه اي کردن همه موارد هم خيلي مفيد نيست.

وي افزود: نظر رسانه هم همين است که به ما يادآوري کند و ايرادهايمان را براي ما مشخص کند و مردم هم بدانند تا موجب شود ما دقت ويژه اي در کارمان داشته باشيم.

فرماندار از رسانه ها خواست به مسئولين کمک بکنند و آن ها را دلسرد نکنند.

وي به مسئولين توصيه کرد به امر کنترل و نظارت دقت کنند و رسانه ها را نيز به ورود در مسائلي که در آن ها دقت و نظارت نشده فراخواند و افزود: ما هم آمادگي آن را داريم که رسانه ها بيايند در اتاق من و شهردار و ديگر روساي ادارت بنشيند و مشکلات سطح شهر و بخش را منتقل و نقد کنند.

گفتني است: فرماندار در ماه هاي اخير از سوي نشريات مورد انتقادات فراواني قرار داشت، از اين رو اين نوع نگاه و بيان چنين اظهارات از سوي وي تحسين برانگيز بوده و جاي خرسندي است.