حوادث نیشابور
حوادث نیشابور

واژگوني خودرو دو زورگير حرفه اي را گرفتار کرد با تيزبيني ماموران کلانتري 12شهرستان نيشابور دو زورگير حرفه اي که پس از سرقت، خودرو آنها در يکي از محورهاي فرعي واژگون شده بود شناسايي و دستگير شدند. به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: شب گذشته در پي […]

واژگوني خودرو دو زورگير حرفه اي را گرفتار کرد

با تيزبيني ماموران کلانتري 12شهرستان نيشابور دو زورگير حرفه اي که پس از سرقت، خودرو آنها در يکي از محورهاي فرعي واژگون شده بود شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: شب گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110مبني بر واژگوني يک دستگاه پژو 405در يکي از جاده هاي روستايي بخش مرکزي بلافاصله ماموران کلانتري 12جمهوري و پليس راهنمايي و رانندگي به محل اعزام شدند.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود:ماموران پس از رسيدن به محل و بررسي شماره پلاک خودرو متوجه مي شوند که مشخصات اين خودرو با مشخصات خودرو دو زورگير که حدود نيم ساعت پيش مبلغ يک ميليون و 500 هزار ريال وجه نقد از يک شهروند زورگيري کرده بود مطابقت دارد.

ماموران تيم گشت با اطمينان از موضوع، خودرو را بازرسي و در بازرسي دقيق خودرو تعدادي سلاح سرد از قبيل قمه و تبر و هم چنين مبلغ يک ميليون و 500هزار ريال وجه نقد سرقت شده را کشف کردند.

وي تصريح کرد: در اين رابطه راننده 23ساله خودرو پژو که به شدت مصدوم شده بود تحت الحفظ به بيمارستان منتقل و همدست 21ساله آن دستگير و به مقر انتظامي منتقل شد.

سرهنگ حسيني خاطر نشان کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده متهم در مواجهه با فرد مالباخته و ادله پليسي تاکنون به دو فقره زورگيري با همدستي دوستش اعتراف که با توجه به مصدوم بودن راننده تحقيقات ادامه دارد.

دزدان نمايشگاه اتومبيل هنگام خروج آن را به آتش کشيدند

يک نمايشگاه اتومبيل پس از سرقت، به آتش کشيده شد .

با اعلام اين آتش سوزي دو تيم از آتش نشانان ايستگاه دو و شش به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند .

در اين آتش سوزي ميز و صندلي اداري و لوازم داخل دفتر نمايشگاه در آتش سوخت و آسيب ديد .

گفتني است که نشانه هاي ورود دزدان از پارکينگ پشت نمايشگاه به داخل آن و برش گاوصندوق در محل وجود داشت که توسط پليس در حال پيگيري است .

سقوط خودرو پرايد به داخل زير گذر

يک دستگاه تاکسي پرايد به داخل زير گذر درحال ساخت ميدان امام رضا (باغرود) سقوط کرد و واژگون شد .

با اعلام اين حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش نشاني نيشابور يک تيم از آتش نشانان به محل اعزام شدند . آتش نشانان با توجه به واژگوني خودرو و خطر آتش سوزي عمليات احتياط حريق را انجام داده و تا جابجايي خودرو در آنجا مستقر بودند .

خوشبختانه اين حادثه مصدومي نداشت و فقط خودرو آسيب ديد .

رها سازي دست دانش آموز از بين

پنجره و سنگ

دانش آموزي که هنگام باز کردن پنجره کلاس انگشتانش در فاصله بين پنجره و سنگ گير کرده بود توسط نجاتگران آتش نشان نجات يافت .

با اعلام اين حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهي آتش نشاني يک تيم از آتش نشانان ايستگاه 2 و يک تيم نجات از ايستگاه يک به محل اعزام شدند . آتش نشانان بلافاصله پس از رسيدن به محل و بررسي موقعيت مصدوم با استفاده از بازکننده هيدروليک سبک اقدام به رها سازي دست دانش آموز نمودند .

در اين حادثه انگشتان دانش آموز دچار کوفتگي شد .