حوادث
حوادث

پرونده مرگ چهار عضو يک خانواده بسته شد با تکميل يافته هاي علمي پليس شهرستان نيشابور و دريافت نظريه پزشکي قانوني در مورد قربانيان جنايت خيابان انديشه، قتل اعضاي خانواده توسط پدر ثابت و پرونده مختومه شد. به گفته فرماندهي انتظامي شهرستان نيشابور در پي وقوع حادثه قتل اعضاي خانواده چهار نفره در نخستين روز […]

پرونده مرگ چهار عضو يک خانواده بسته شد

با تکميل يافته هاي علمي پليس شهرستان نيشابور و دريافت نظريه پزشکي قانوني در مورد قربانيان جنايت خيابان انديشه، قتل اعضاي خانواده توسط پدر ثابت و پرونده مختومه شد.

به گفته فرماندهي انتظامي شهرستان نيشابور در پي وقوع حادثه قتل اعضاي خانواده چهار نفره در نخستين روز دي ماه 93 در شهرک انديشه و کشف يک دست نوشته، تحقيقات جنايي و علمي پليس که زير نظر بازپرس ويژه قتل دادگستري شروع شده بود با اثبات فرضيه قتل توسط پدر خانواده و خودکشي خود او، به چايان رسيد.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: راز قتل اعضاي خانواده در حالي ثابت شد که دست نوشته پدر مبني بر قتل همسر و فرزندانش توسط پزشکي قانوني ثابت و تحقيقات و آزمايشات اين ادعا را ثابت کرد و پرونده اين حادثه بسته شد.

ادامه ي سريال قتل هاي خانوادگي در نيشابور:

پسر 20ساله خواهر جوان ش را کشت و جسد را در چاه انداخت

در پي کشف جسد دختر جواني از اعماق چاهي در يکي از روستاهاي بخش مرکزي نيشابور، برادر 20ساله مقتول به اتهام قتل بازداشت شد.

به گفته فرمانده انتظامي نيشابور، روز شنبه 4 بهمن ماه با کسب خبري مبني بر مفقود شدن دختري 22 ساله در يکي از روستاهاي بخش مرکزي شهرستان پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اما جست و جو براي يافتن دختر جوان گم شده، به يافتن جسد او و کشف تراژدي دردناک يک قتل خانوادگي ديگر انجاميد.

به گفته سرهنگ حسيني ماموران دايره مبارزه با جرائم جنايي آگاهي در تحقيقات گسترده خود به سرنخ هايي دست يافتند و با توجه به پاسخ هاي ضد و نقيض برادر مقتول به پرسش هاي ماموران در مورد خواهرش، وي را بازداشت و به آگاهي شهرستان منتقل کردند.

حسيني افزود: متهم 20 ساله در بازجويي هاي فني پليسي در مقابل ادله و شواهد لب به اعتراف گشود و بيان داشت به علت اختلافاتي که با خواهرم داشتم با وي درگير شدم و پس از خفه کردن وي، جنازه اش را در چاهي در اطراف يکي از روستاهاي نيشابور انداختم.

وي خاطرنشان کرد: به دنبال اعترافات متهم با راهنمايي وي و با حضور بازپرس ويژه قتل و پزشکي قانوني، ماموران آتش نشاني جسد را از داخل چاه خارج و به سردخانه انتقال يافت.

در اين رابطه پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

سوء استفاده از خانم هاي جوان؛ ازدواجي در کار نبود!

دستگيري زورگير جواني که وعده ي ازدواج مي داد!

با تلاش پليس آگاهي شهرستان نيشابور فردي که با وعده ازدواج به شهروندان آنان را اغفال و در فرصتي مناسب از آن ها زورگيري مي کرد شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر زورگيري از يک خانم جوان در يکي از مناطق شهر نيشابور موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از ماموران دايره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: در بررسي اظهارات مالباخته مشخص شد که جواني موتورسوار پس از اغفال وي با وعده دروغ ازدواج و جلب اعتماد، با تماس تلفني او را به يکي از مناطق خلوت حاشيه شهر کشانده و در فرصت مناسب اقدام به زورگيري وجه نقد و اشياء گران بهايش کرده است.

وي تصريح کرد: ماموران در ادامه با اطلاعات بدست آمده از شاکي پرونده و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار متهم را که فردي سابقه دار بود شناسايي و پس از يک سري کار اطلاعاتي و شناسايي مخفيگاه ش با هماهنگي مقام قضايي در يک اقدام غافلگيرانه او را دستگير کردند.

سرهنگ حسيني خاطرنشان کرد: متهم 24 ساله در مواجهه با فرد مالباخته و مستندات موجود به 2 فقره زورگيري از خانم هاي جوان با اغفال و وعده ازدواج به آن ها اعتراف کرد که با راهنمايي او طلاجات مسروقه شامل دستبند، انگشتر و دو دستگاه گوشي تلفن همراه به ارزش تقريبي 80 ميليون ريال از مخفيگاهش کشف و تحويل مالباختگان شد.

وي با اشاره به معرفي متهم به دادسرا خطاب به شهروندان گفت: اعتماد نابجا سرآغاز بسياري از جرائم در جامعه مي باشد و همه اغفالگران ابتدا از طريق وعده هاي دروغين وارد عمل مي شوند و سپس به اقدامات مجرمانه خود عمل مي کنند لذا شهروندان مي بايست در فراهم کردن امنيت، پليس را ياري و با عمل به هشدارهاي پليس خطرات متوجه خود را از بين برده و حلاوت آرامش رادر کام خود ماندگار کنند.

زندان پايان راه دو زورگير خشن خياباني

دو زورگير خشن شهرستان نيشابور توسط پليس اين فرماندهي دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر چند مورد زورگيري خشن در مناطق تفريحي نيشابور بررسي موضوع در دستور کار ماموران دايره مبارزه با جرائم خشن پليس آگاهي قرار رگفت.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ماموران با توجه به گزارش هاي رسيده و رصد تخصصي حوزه جرم متهمان را شناسايي و با استقرار تيم هاي گشتي در جاده باغرود و صومعه به سارقي سابقه دار مشکوک شده و وي را دستگير کردند.

وي گفت در بازجويي هاي تخصصي پليس، زورگير 30 ساله به هفت فقره سرقت با تهديد سلاح سرد و با هم دستي يک نفر ديگر اعتراف کرد و در اين رابطه در اقدامي ضربتي هم دست 33 ساله متهم نيز دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به کشف تعدادي گوشي تلفت همراه، مدارک شناسايي و سلاح سرد از مخفيگاه سارقان تصريح کرد: متهمان براي سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شدند.

تصادف کاميون و تريلرموجب آتش سوزي شد

تصادف يک دستگاه کاميون ده چرخ با يک دستگاه تريلر در محورجاده قديم قوچان تقاطعروستاي عبدالله گيو موجب آتش گرفتن دو خودرو شد .

اين حادثه زماني رخداد که تريلر در حال دور زدن بود و راننده کاميون ده چرخ که در مسير جاده در حال حرکت بود نتوانست خودرو را کنترل نمايد و برخوردکاميون به وسط تريلر موجب آتش گرفتن باک گازوئيل تريلر و سرايت به دو کاميون شد . با اعلام اين حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهي ابتدا ستاد فرماندهي آتشنشاني چکنه را به محل اعزام نمود و سپسبا توجه به کمبود امکانات و نيرو در اين شهر آتشنشاني فيروزه و ايستگاه يک آتشنشاني نيشابور نيز به محل اعزام شدند .

زماني که آتشنشانان نيشابور به محل رسيدند کابين جلو کاميون و تريلر در حال سوختن بود و آتشنشاني چکنه نيز براي آبگيري مجدد محل را ترک کرده بود. بلافاصله نيروهاي عملياتي با استفاده از کف آتشنشاني آتش باک را خاموش کرده و پس از مهار آتش آن را به طور کامل خاموش نمودند .

دراين حادثه کسي آسيب نديده بود و راننده ها خود از داخل خودرو خارج شده بودند ولي کابين جلو هر دو خودرو وقسمت موتور در آتش سوخت و 10 حلقه لاستيک از دو خودرو نيز در آتش سوخت .

گفتني است که بعد مسافت 70 کيلومتري و جاده پر پيچ خم موجب شد که نيروهاي کمکي از نيشابور بعد از يک ساعت به محل برسند .

نجات نگهبان از درون چاله آسانسور

دزدان نگهبان ساختمان در حال ساخت را به درون چاله آسانسور انداختند .

نگهبان با شنيدن صداي دزدان براي بررسي بيرون آمده بود که دو نفر دزد با حمله به او، وي را به درون چاله آسانسو رانداختند و خودگريختند. نگهبان باتماس باسامانه 125 از نجاتگران آتشنشان درخواست کمک نمود.

بلافاصله يک تيم از نجاتگران ايستگاهي که به محل اعزام شدند و نگهبان را که از ارتفاع 2 متري به درون چاله پرتاب شده بود خارج ساختند . اين مرد 30 ساله در اثر سقوط دچار کوفتگي شده بود. که پس از بررسي وضعيت وي توسط امدادگران اورژانس براي درمان به بيمارستان انتقال يافت .

نيروي انتظامي از کلانتري 13 قدس نيز با حضور در محل و تشکيل پرونده جستجوي دزدها را در دستور کار قرار داد .