پادگان شهيد هاشمي نژاد همچنان بلا تلکليف
پادگان شهيد هاشمي نژاد همچنان بلا تلکليف

پادگان شهيد هاشمي نژاد همچنان بلا تلکليف از دانشگاه فرهنگيان تا باغ موزه دفاع مقدس / مدير کل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پرورش در بازديد از اردوگاه شهيد رجايي، در جمع کارکنان اردوگاه حضور يافت و نيز پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود. در اين ديدار که روز شنبه چهارم بهمن ماه در محل اردوگاه […]

پادگان شهيد هاشمي نژاد همچنان بلا تلکليف

از دانشگاه فرهنگيان تا باغ موزه دفاع مقدس

/ مدير کل فرهنگي و هنري وزارت آموزش و پرورش در بازديد از اردوگاه شهيد رجايي، در جمع کارکنان اردوگاه حضور يافت و نيز پاسخگوي سوالات خبرنگاران بود.

در اين ديدار که روز شنبه چهارم بهمن ماه در محل اردوگاه شهيد رجايي انجام شد، مدير کل فرهنگي و هنري با اشاره به اينکه در سه چهار ماه گذشته، از ميان 300 اردوگاه در کل کشور، سه اردوگاه شهيد رجايي نيشابور، شهيد بهشتي اصفهان و ميرزاکوچک خان رامسر مانند شهيد باهنر تهران کشوري شدند، خطاب به کارکنان اردوگاه تصريح کرد: اين فضا قبلا زير نظر آموزش و پرورش بود ولي الان شما مستقيما به وزارتخانه وصل هستيد و شما را بعد از اين دقيق تر خواهند ديد.

علي اکبرزاده افزود: الان شما جزو نيروهاي وزارت هستيد و اين يکنواخت شدن براي شما هم حسن محسوب مي شود و هم مسئوليت دارد؛ حسن آن اين است که شما به وزارتخانه وصل شده ايد و برنامه هاي هر چهار اردوگاه يکسان خواهد شد و ممکن است برخي ناراحت شوند که يک سري امکانات از آنها گرفته شود و برخي خوشحال که امکاناتي به آنها اضافه شده است و اين روند در يکنواخت شدن طبيعي است.

وي از ارائه فکرهاي خوب براي اداره اردوگاه استقبال کرد.

اين مقام مسئول با بيان اينکه اگر روزي مرا ديديد با لباس اردوگاهي و سرزده از اينجا بازديد مي کنم تعجب نکنيد، اضافه کرد: برنامه وزارتخانه نظارت مرتب است، نه براي اينکه خدايي نکرده مچ گيري صورت گيرد بلکه براي اينکه کارها درست انجام شود.

مدير کل وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران

علي اکبرزاده در پاسخ به خبرنگار ما در رابطه با چگونگي کاربري زمين اردوگاه سابق شهيد هاشمي نژاد که در حال حاضر در تملک آموزش و پرورش است با بيان اينکه اين زمين در برنامه هاي توسعه اي اردوگاه باغرود قرار داده شده است، افزود: طرحي براي «باغ موزه دفاع مقدس» داريم که در مرحله برنامه ريزي است و چون فضا محيا است ظرف مدت يک سال به اجرا در خواهد آمد.

وي در پاسخ به خبرنگار ما در رابطه با امکان اختصاص اين زمين به دانشگاه فرهنگيان با توجه به درخواست اعضاي شوراي شهر و پيگيري آموزش و پرورش نيشابور، اظهار داشت: اطلاعي که من تا به امروز دارم اين است که برنامه ريزي براي توسعه اردوگاه صورت گرفته است و از نظر من هم چون قبلا اينجا اردوگاه بوده است براي توسعه فعاليت هاي اردوگاهي اثرگذار تر خواهد بود ولي اگر قرار است برنامه ديگري اتفاق بيفتد اطلاعي ندارم.

علي اکبرزاده در پاسخ به چگونگي روند ايجاد اردوگاه شهر درود که حتي مهندس وکيلي هم براي ساخت آن اعلام آمادگي کرده بود، اظهار داشت: هر جا که فضاي لازم و امکانات اردوگاه وجود داشته باشد، کد اردوگاهي مي دهيم و پس از آن مراحل ديگر آن مثل پست سازماني و بودجه عمراني اختصاص داده مي شود که تبديل به اردوگاه شود، اردوگاه شهر درود نيز در حال پيگيري است و 40 درصد از اعتبارات تملک دارايي آن اختصاص يافته است و نامه زده ايم که سهم شان از اعتبارات استاني را هم بگيرند، اعتبارات عمراني عموما در بودجه استاني است