درخشش هنرمندان تأتر نيشابوري بر صحنه تأتر سبزوار
درخشش هنرمندان تأتر نيشابوري بر صحنه تأتر سبزوار

در آغاز تور هنرمندان همشهري در شهرهاي مختلف صورت گرفت: درخشش هنرمندان تأتر نيشابوري بر صحنه تأتر سبزوار احسان سليماني/ نمايش شاد کودکانه «قصه سيبي که نصف نشد!» به نويسندگي مجتبي مهدي و کارگرداني محمد رضايي در ابتداي مسير تور خود در شهرهاي مختلف، به مدت يک هفته در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي […]

در آغاز تور هنرمندان همشهري در شهرهاي مختلف صورت گرفت:

درخشش هنرمندان تأتر نيشابوري بر صحنه تأتر سبزوار

احسان سليماني/ نمايش شاد کودکانه «قصه سيبي که نصف نشد!» به نويسندگي مجتبي مهدي و کارگرداني محمد رضايي در ابتداي مسير تور خود در شهرهاي مختلف، به مدت يک هفته در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار اجرا گرديد و با استقبال مردم مواجه شد.

گفتني است: اين تأتر کودکانه گروه سايه چندي پيش براي دو هفته در فرهنگسراي وکيلي نيشابور به روي صحنه رفته بود و پس از سبزوار در شهرهاي شاهرود، سمنان، دامغان، بستان، سرخه (زادگاه حسن روحاني)، مشهد و … به نمايش در خواهد آمد.

در نمايش «قصه سيبي که نصف نشد!» هنرمندان تأتر نيشابور: مجيد استيلايي، علي قره باغي، اعظم محمد نژاد، حامد اناري، عطيه رشيد آبادي، مبينا طاهرخاني، پبمان سعيد ملکي، پدرام آزموده و مليکا بکائيان به ايفاي نقش پرداخته اند و ناهيد محيطي بعنوان منشي صحنه با اين نمايش همکاري دارد و سازنده موسيقي ناصر تفضلي مي باشد.

تاکنون نمايش هاي حسن کچل، ببعي و گرگ آشپز، حسنک کجايي، شازده کوچولو، يک دختر يک سرباز ، رام کردن زن سرکش، ضامن آهو، پدرانه و چهار صندوق شادي، شنگول و منگول و… از اين گروه تأتر سايه در نيشابور به روي صحنه رفته است.

گفتني است: ماجراي اين تأتر زندگي خوب و خوش دو خانواده است که در کنار هم در مزرعه اي زندگي مي کنند اما به خاطر حرص و طمع بر سر درخت سيب اتفاقاتي رقم مي دهد.