حوادث
حوادث

خون قوچ وحشي پنج شکارچي متخلف درنيشابور را بدام انداخت؟! رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نيشابور از يک سانحه رانندگي دراين شهرستان خبرداد که در پي آن پنج شکارچي غير مجاز به شدت مصدوم و بدام افتادند. نوربخش گفت: شكارچيان غير مجاز كه پس از شكار يك راس قوچ وحشي در ارتفاعات مناطق آزاد […]

خون قوچ وحشي

پنج شکارچي متخلف درنيشابور را بدام انداخت؟!

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نيشابور از يک سانحه رانندگي دراين شهرستان خبرداد که در پي آن پنج شکارچي غير مجاز به شدت مصدوم و بدام افتادند.

نوربخش گفت: شكارچيان غير مجاز كه پس از شكار يك راس قوچ وحشي در ارتفاعات مناطق آزاد شهرستان با يك دستگاه خودرو سواري پيكان در حال برگشت به سمت نيشابور بودند، با يك دستگاه خودرو سواري كه از سمت مقابل در حال حركت بود تصادف و به شدت مصدوم شدند. پس از حضور ماموران راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي در محل سانحه و رويت اسلحه گلوله زني و اجزاي يك راس قوچ وحشي ، بلافاصله مامورين يگان حفاظت محيط زيست نيز در محل سانحه حاضر شدند .

شواهد و قرائن موجودحاكي از شكار غير مجاز يك راس قوچ وحشي با اسلحه گلوله زني بود كه شكارچيان تلاش كرده بودند اجزاي قوچ وحشي را در چند متري محل سانحه مخفي نمايند .

وي ادامه داد:در اين جريان هر 5 نفر شكارچي غير مجاز به شدت مصدوم و خودرو آنان نيز به شدت آسيب ديده و اسلحه آنان نيز شكسته است.

رئيس حفاظت محيط زيست نيشابور ضمن اشاره به اينکه شكارچيان در حال حاضر در بيمارستان بستري هستند گفت: در اين خصوص پرونده اي تشكيل و پيگيري قضايي و تحقيقات جهت برخورد قضايي با متخلفين ادامه دارد .

سقوط مرگبار کارگر 45 ساله از ارتفاع 35 متري در نيشابور

فرمانده انتظامي نيشابور گفت: مردي 45 ساله در نيشابور در پي سقوط از ارتفاع 35 متري جان خود را از دست داد.

سيد حسن حسيني ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي گزارش يک فقره مرگ مشکوک در يک مجتمع توليدي در حاشيه شهر نيشابور بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي کلانتري 12 جمهوري به محل حادثه اعزام شدند.

وي ادامه داد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي‌هاي اوليه دريافتند کارگري 45 ساله در حين کار بر روي داربست از ارتفاع 35 متري به پايين سقوط کرده که بر اثر شدت جراحات وارده متاسفانه فوت مي‌کند.

فرمانده انتظامي نيشابور خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي با مقام قضايي جسد با کمک نيروهاي امدادي به سردخانه شهرستان منتقل و در ارتباط با اين موضوع پرونده تشکيل و به مراجع قضايي ارائه داده شد.

انتقال مصدومان با بالگرد

 

واژگوني يک دستگاه وانت نيسان در محور سرولايت -نيشابور خراسان رضوي يک کشته و سه زخمي بر جاي گذاشت.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته يک فقره واژگوني خودرو نيسان در محور روستايي کلاته محمد جان بخش سرولايت شهرستان نيشابور به مرکز فوريت هاي پليسي 110 مخابره شد.مأموران پاسگاه انتظامي کلاته محمد جان بلافاصله در محل حاضر كه در بررسي صحنه مشخص شد يک دستگاه وانت نيسان با 4 سرنشين واژگون که راننده 58 ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 سرنشين آن به شدت مصدوم شدند.

وي ادامه داد: بدليل شرايط کوهستاني و مسافت زياد آن تا مركز شهرستان مصدومان با يک فروند بالگرد به بيمارستاني در مشهد مقدس انتقال و فرد متوفي به سردخانه شهرستان منتقل شد.

وي در پايان تصريح كرد: کارشناس پليس راه علت حادثه را عدم کنترل وسيله نقليه از سوي راننده به علت تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كرده است.

آتش سوزي و دودگرفتگي شديد نمايشگاه اتومبيل

 

روشن ماندن سماور گازي موجب آتش سوزي در نمايشگاه خودرو شد .

با اعلام اين آتش سوزي دو تيم از آتش نشانان به محل اعزام شدند . دود فراوان و عدم وجود شعله حاکي از آن بود که داخل مغازه در حال کند سوزي است لذا آتش نشانان جهت جلوگيري خسارت بيشتر از شکستن دربهاي شيشه سکوريت خودداري نمودند و تا رسيدن مالک منتظر شدند . پس از باز شدن دربها بلافاصله خودروهاي داخل مغازه به بيرون انتقال داده شد و آتش توسط آتش نشانان خاموش گرديد . سپس با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام به تخليه دود نمودند .

در اين آتش سوزي علاوه بر لوازم اطراف ميز و سماور سقف و داخل يک خودرو پاترول نيز در رسيدن شعله هاي آتش آسيب ديد و نماي داخل مغازه نيز به طور کامل از بين رفت .

هميشه براي اطمينان از بروز حوادث اين چنيني قبل از خروج از مغازه يک بار ديگر لوازم گاز سوز و برقي را چک نموده و حتي الامکان برق و گاز مغازه را قطع نماييد .

 

سارق اينترنتي در شهرستان نيشابور دستگير شد

 

فردي 30 ساله که با سوء‌استفاده از اعتماد پدر خود اقدام به برداشت اينترنتي از حساب بانکي او مي‌کرد توسط پليس نيشابور دستگير شد.

 

سرهنگ پاسدار سيدحسن حسيني اظهار داشت: در پي مراجعه مردي 59 ساله به پليس و اعلام سرقت اينترنتي از حساب شخصي‌اش موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وي بيان کرد: کارشناسان پليس فتا با تحقيقات فني و پليسي در فضاي مجازي دريافتند که حدود ده ميليون ريال از حساب شاکي توسط فرد يا افرادي برداشت شده و خريدهاي اينترنتي نيز انجام شده است.

فرمانده انتظامي نيشابور عنوان کرد: ماموران انتظامي با انجام تحقيقات فني و رصد دقيق فضاي مجازي متهم را شناسايي کرده و پس از هماهنگي با مقام قضايي او را در يک اقدام غافلگيرانه دستگير کردند.

حسيني با اشاره به نسبت پدر و فرزندي شاکي و سارق، بيان کرد: متهم در بازجويي‌هاي فني و تخصصي پليس اعتراف کرد که با سوء‌استفاده از اعتماد پدرش با برداشتن رمز دوم کارت وي چندين مورد خريد اينترنتي انجام داده است.