حوادث نیشابور
حوادث نیشابور

انهدام باند حرفه‌اي سرقت داخل خودرو در نيشابور فرمانده انتظامي نيشابور گفت: ماموران کلانتري 11 شهرستان نيشابور با انهدام باند حرفه‌اي سرقت داخل خودرو پرده از 18 فقره سرقت برداشتند. سيد حسن حسيني در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي چند فقره سرقت داخل خودرو در هسته مرکزي شهر نيشابور رسيدگي به اين موضوع در […]

انهدام باند حرفهاي سرقت داخل خودرو در نيشابور

فرمانده انتظامي نيشابور گفت: ماموران کلانتري 11 شهرستان نيشابور با انهدام باند حرفه‌اي سرقت داخل خودرو پرده از 18 فقره سرقت برداشتند.

سيد حسن حسيني در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي چند فقره سرقت داخل خودرو در هسته مرکزي شهر نيشابور رسيدگي به اين موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتري 11 طالقاني قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 11 با بررسي سرقت‌هاي انجام شده و شگرد سارقان در اين سرقت‌ها با استفاده از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار به فردي سابقه‌دار مظنون شدند. ماموران با يک سري تحقيقات نامحسوس و اطمينان از دست داشتن مظنون به سرقت با هماهنگي مقام قضايي در يک اقدام غافلگيرانه و ضربتي وي را دستگير کردند که در بازرسي از مخفيگاهش چهار عدد پخش خودرو و سه عدد باتري به همراه تعداد زيادي مدارک هويتي کشف شد.

حسيني خاطرنشان کرد: متهم در بازجويي‌هاي فني به 18 فقره سرقت داخل خودرو با کمک و همدستي سه نفر ديگر از دوستانش اعتراف کرد که ساير همدستان وي با هماهنگي مقام قضايي دستگير و هشت عدد پخش خودرو و 10 عدد باتري در بازرسي از مخفيگاه‌هاي آنان کشف شد.

فرمانده انتظامي نيشابور با بيان اينکه تعداد بسيار زيادي از اين خودروها که مورد سرقت قرار گرفتند، فاقد تجهيزات ايمني بودند، به شهروندان توصيه کرد: رانندگان وسايل نقليه حتما خودروهاي خود را در پارکينگ‌ها پارک و از تجهيزات ايمني مثل دزدگير قفل پدال و سوئيچ مخفي استفاده کنند.

تصادف خودرو پرايد با تير چراغ راهنمايي

يک دستگاه خودرو پرايد که در مسير خيابان فردوسي شمالي در حرکت بود با خارج شدن از مسير خود با تير چراغ راهنمايي برخورد نمود .

با اعلام اين حادثه به سامانه 125 آتش نشاني نيشابور دوتيم از نجاتگران و آتش نشانان به محل اعزام شدند . پيش از رسيدن آتش نشانان مصدوم توسط مردم از داخل خودرو خارج شده بود . آتش نشانان نيز اقدام به عمليات احتياط حريق نمودند .

خوشبختانه راننده خودرو نيز آسيب جدي نديده بود و توسط امدادگران اورژانس 115 به وي امداد رساني شد .

علت حادثه عدم تعادل روحي رواني راننده خودرو بوده است .

توجه داشته باشيد : در زمان خستگي و يا بيماري هاي روحي رواني به هيچ عنوان رانندگي نکنيد .

42 کيلوگرم ترياکي که به مقصد نرسيد

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر نيشابور خراسان رضوي توزيع کننده عمده مواد مخدر را دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر تهيه و توزيع گسترده مواد مخدر در نيشابور موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ماموران با رصد دقيق اطلاعاتي و ردزني هاي گسترده پليسي متهمي که با جاسازي مواد مخدر در يک دستگاه خودرو پژو 206 قصد داشت آن ها را به فروش برساند. در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه دستگير کردند.

وي تصريح کرد: در بازرسي از خودروي مذکور مقدار 42 کيلوگرم ترياک کشف شده و متهم اين پرونده پس از بازجويي هاي تخصصي براي سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شد.