غلامعلي حداد عادل: شرايط سختي داريم، حاميان موسوي کمک کنند
غلامعلي حداد عادل: شرايط سختي داريم، حاميان موسوي کمک کنند

غلامعلي حداد عادل: شرايط سختي داريم، حاميان موسوي کمک کنند غلامعلي حداد عادل٬ با اعلام اينکه جمهوري اسلامي «دوران سختي» را مي گذراند از حاميان ميرحسين موسوي خواست به نظام کمک کنند. به گزارش خبرگزاري مهر، آقاي حداد عادل در جمع شوراي نخبگان استان يزد اين درخواست را از راي دهندگان به موسوي مطرح کرده […]

غلامعلي حداد عادل: شرايط سختي داريم، حاميان موسوي کمک کنند

غلامعلي حداد عادل٬ با اعلام اينکه جمهوري اسلامي «دوران سختي» را مي گذراند از حاميان ميرحسين موسوي خواست به نظام کمک کنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، آقاي حداد عادل در جمع شوراي نخبگان استان يزد اين درخواست را از راي دهندگان به موسوي مطرح کرده است. وي گفته «کشور دوران سختي را مي گذراند و همه افراد حتي آن هايي که به موسوي راي دادند، اما با بصيرت و مومن هستند بيايند و براي آباداني کشور کمک کنند و نظر بدهند که اين همان اعتدال است.»

27 اسفند ماه نيز محمدجواد لاريجاني٬ دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه با معرفي ميرحسين موسوي و مهدي کروبي به عنوان «دو عزيز» و «دوستان قديم» اظهار اميدواري کرده بود شاهد رفع حصر آنها باشد. وي گفته بود: «اي کاش جريان فتنه 88 اتفاق نمي افتاد و ما اين دو عزيز {موسوي و کروبي} را در جمع فعالان سياسي داشتيم.»