خيام نامه اگر يگ اصولگرا در يک کوره روستا هم حرفي بزند، آنرا تيتر مي کند ولي
خيام نامه اگر يگ اصولگرا در يک کوره روستا هم حرفي بزند، آنرا تيتر مي کند ولي

خيام نامه اگر يگ اصولگرا در يک کوره روستا هم حرفي بزند، آنرا تيتر مي کند ولي…. مدعي بي طرفي و آزاد انديشي هم هستيد در نشريه شماره 208 صفحه 5 ستون طنز خود از اصولگرا يان سئوال کرديد وزير علوم خوب چگونه وزيري است ؟ بنده حقير در صف اصولگرايان، نظرم اين است که: […]

خيام نامه اگر يگ اصولگرا در يک کوره روستا هم حرفي بزند، آنرا تيتر مي کند ولي….

مدعي بي طرفي و آزاد انديشي هم هستيد

در نشريه شماره 208 صفحه 5 ستون طنز خود از اصولگرا يان سئوال کرديد وزير علوم خوب چگونه وزيري است ؟ بنده حقير در صف اصولگرايان، نظرم اين است که: وزير علوم خوب و با سواد و تئوري پرداز اصلاح طلبان ؟؟{وزير} بايد مانند همان آقايي باشد که حرکت امام حسين (ع) را غيرعاقلانه دانسته باشد چون لياقت اينها بيش از اين نيست . وجالب تر اينکه خيام نامه که اگر يگ اصولگرا در يک کوره روستا هم حرفي بر خلاف مزاج آقايان بزند را هم مي بينند و هم آنرا تيتر مي کند ولي اين نظر جاهلانه و مغرزانه {مغرضانه}يک تئوريسين اصلاحات را نمي بينند و بعد مدعي بي طرفي و آزاد انديشي هم هستند{هستيد} .

پاسخ خيام نامه:

يکم : نمي دانيم چرا شما بزرگواران اين قدر سريع ائمه را به خودتان منتصب مي کنيد و ديگران را از دين و ديانت بري مي دانيد. همه چيز را به نام اصول و ارزش ها گروگان گرفته ايد و نتيجه اش اين شده که در جامعه مي بينيد و احساس مي کنيد ! لطفا خدا و پيغمبر و ائمه را انحصاري نکنيد و ضعف هايتان را پشت آنها پنهان نکنيد.

دوم: نتيجه ي سياست هاي کامل ترين ، پاکدست ترين و عزيز ترين دولت ارزشي تان تا ساليان سال گريبان اين ملت رنجور را گرفته و خواهد گرفت و اگر ما به آن دوران مشعشع و پر از هاله ي نور! مي پردازيم به اين سبب است .

سوم: از جمله کارکردهاي نشريات محلي پرداختن به اخبار و حوادث به قول شما کوره روستا هاست. افتخار خواهيم کرد اگر بتوانيم درد کره روستانشينان را منعکس نماييم. اين يک وظيفه است.

چهارم:ما مثل شما و رفقاي شما قدرتمندتان مصونيت نداريم که سخنان آدم ها را تحريف و يا مطابق ميلمان تغيير دهيم و چاپ کنيم و قرار هم نيست اين گونه باشيم.در موردي که شما به آن پرداخته ايد اين نا امانتداري روشن است.

پنجم:بي طرفي و آزاد انديشي به معناي تهي از انديشه ،سياست و موضع داشتن نيست بلکه معتقديم که از ميزاني از فکر،انديشه و اعتماد به نفس برخورداريم که مخالف و منتقدخود را به رسميت مي شناسيم، براي او احترام قائليم ، حرف حسابش را مي پذريم وچاپ هم مي کنيم و ناجوانمردانه به رقيب تهمت نمي زنيم تا از ميدان خارج و از هستي ساقطش کنيم.زنده باد مخالف من

ششم: پر واضح است پوشش همه ي اخبار از طرف يک نشريه ي محلي نه امکان پذير است و نه ممکن است در چهارچوب سياست هاي نشريه باشد.توجه بفرماييد خيام نامه نشريه اي متعاق به بخش خصوصي با راهبرد و سياستي معين است. صدا و سيما که از جيب تک تک مردم ايران هزينه هاي هنگفت مي کند، گفتمان واخبار سليقه ها و گروههاي داخل نظام را پوشش نمي دهد ،چگونه از نشريات بخش خصوصي انتظار داريد هر آنچه شما مي پسنديد را چاپ کنند.

در راه ترويج انديشه ي خود استوار و صادق باشيد.