بيمارستان 320 تخت خوابي نيشابور احداث مي‌شود
بيمارستان 320 تخت خوابي نيشابور احداث مي‌شود

سرپرست فرمانداري نيشابور: بيمارستان 320 تخت خوابي نيشابور احداث مي‌شود سرپرست فرمانداري نيشابور گفت: احداث بيمارستان 320 تخته خوابي نيشابور و ارتقاي دانشکده علوم پزشکي به دانشگاه از اولي‌ترين مباحثي است که بايد در حق نيشابور به انجام برسد. برات‌ علي علي ‌نيا در باره طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: در طرح تحول نظام […]

سرپرست فرمانداري نيشابور:

بيمارستان 320 تخت خوابي نيشابور احداث ميشود

سرپرست فرمانداري نيشابور گفت: احداث بيمارستان 320 تخته خوابي نيشابور و ارتقاي دانشکده علوم پزشکي به دانشگاه از اولي‌ترين مباحثي است که بايد در حق نيشابور به انجام برسد.

برات‌ علي علي ‌نيا در باره طرح تحول نظام سلامت اظهار کرد: در طرح تحول نظام سلامت، توجه ويژه‌ اي به سلامت آحاد مردم جامعه در دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه رضايت مردم را نيز در بر داشته است.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي در اين طرح عنوان کرد: در اين طرح بيمارستان ‌ها موظف هستند که همه وسايل و تجهيزات و داروهاي بيماران را تهيه کنند و اجازه ندارند بيماران را براي تهيه وسايل و يا دارو به بيرون بيمارستان هدايت کنند.

سرپرست فرمانداري نيشابور ادامه داد: بيمارستان‌ها اگر به‌دليل نداشتن لوازم مثل ام‌آر‌اي مجبورند بيمار را به بيرون بيمارستان هدايت کنند موظف هستند خود هماهنگي کرده و هزينه آن را پرداخت کنند.

علي‌نيا عنوان کرد: خوشبختانه با اجراي اين طرح در حال حاضر بيمار براي آمبولانس، ام‌آر‌آي، آزمايش و هزينه اياب و ذهاب مبلغي پرداخت نمي‌کند.

وي بيان کرد: دانشکده علوم پزشکي نيشابور با پيگيري‌هاي دکتر عظيمي‌نژاد از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت، اقدامات مهم و تاثيرگذاري را در حوزه سلامت نيشابور به انجام رسانده ‌است.