به همت گروه رفتگران طبيعت صورت گرفت: خانه تکاني منزل آخر
به همت گروه رفتگران طبيعت صورت گرفت: خانه تکاني منزل آخر

دهمين برنامه رفتگران طبيعت نيشابور با شعار «پاکسازي را از خود آغاز کنيم»در هواي مطبوع و دلچسب پاييزي جمعه 15 آذر در بهشت فضل برگزار شد. در اين برنامه 35 نفر از علاقه مندان به طبيعت در اين فضاي معنوي و در حضور مردم، مشغول پاکسازي محوطه بهشت فضل  شدند تا به آنان لزوم پاکيزگي […]

دهمين برنامه رفتگران طبيعت نيشابور با شعار «پاکسازي را از خود آغاز کنيم»در هواي مطبوع و دلچسب پاييزي جمعه 15 آذر در بهشت فضل برگزار شد.

در اين برنامه 35 نفر از علاقه مندان به طبيعت در اين فضاي معنوي و در حضور مردم، مشغول پاکسازي محوطه بهشت فضل  شدند تا به آنان لزوم پاکيزگي را متذکر شوند و با انجام اين کار يادآوري کنند  که احترام به طبيعت، احترام به فطرت انساني است.

همچنين گروه با اداي احترام به شهيدان، گلزار شهدا را نيز غبارروبي کرد و در پايان بارش رحمت الهي نيز جلوه ي زيباتري به مراسم بخشيد.

گفتني است: اجراي برنامه پاکسازي در مراکز شهر با استقبال عموم مردم روبرو شد که اين نشان دهنده اهميت بالاي حفظ محيط زيست براي شهروندان نيشابور است واميدواريم مسئولين شهري نيز همپاي مردم از اين حرکت فرهنگي حمايت کرده و به نمونه شدن شهرمان در حفظ پاکيزگي و کاستن از آلاينده ها کمک کنند.