قتل در آرايشگاه ،دستگيري در بيابان
قتل در آرايشگاه ،دستگيري در بيابان

قتل در آرايشگاه ،دستگيري در بيابان ضارب 56ساله خيابان مدرس دستگير شد از انگيزه هاي احتمالي ضارب خبري در دست نيست با تلاش ماموران دايره مبارزه با جنايي پليس آگاهي شهرستان نيشابور قاتل فراري 56 ساله در کمتر از 10 ساعت شناسايي و دستگير شد. در پي اعلام مشکوک در ساعت 10 و 12 دقيقه […]

قتل در آرايشگاه ،دستگيري در بيابان

ضارب 56ساله خيابان مدرس دستگير شد

از انگيزه هاي احتمالي ضارب خبري در دست نيست

با تلاش ماموران دايره مبارزه با جنايي پليس آگاهي شهرستان نيشابور قاتل فراري 56 ساله در کمتر از 10 ساعت شناسايي و دستگير شد.

در پي اعلام مشکوک در ساعت 10 و 12 دقيقه صبح سه شنبه 29/7/93مبني بر يک فقره نزاع منجر به جرح در خيابان مدرس شهرستان بلافاصله ماموران کلانتري 11 طالقاني به محل اعزام شدند.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسي اظهارات شاهدان، متوجه مي شوند فردي 56 ساله با يک قبضه چاقو به يک مغازه آرايشگري مراجعه و قصد درگيري با مالک آرايشگاه را داشته که متاسفانه احدي از شهروندان حدودا 50 ساله که در مغازه قصد جلوگيري از نزاع را داشته بدليل اصابت چاقو به ناحيه گردن مجروح و بلافاصله قاتل از محل متواري مي شود.

وي ادامه داد: مصدوم بلافاصله به اورژانس منتقل ليکن متاسفانه بر اثر شدت خونريزي فوت مي نمايد.

سرهنگ حسيني خاطرنشان کرد: پس از اين حادثه و شناسايي هويت متهم ، ماموران پليس آگاهي با راهنمايي هاي مقام قضايي اقدامات پليسي خود را آغاز و تمامي محل هاي اختفاء وي را زير نظر گرفته تا اينکه حدود ساعت 10 همان شب ، متهم را در زمين هاي کشاورزي اطراف شهر دستگير و در بازرسي از وي آلت قتاله کشف گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان تصريح کرد: با دستگيري و انتقال متهم به پليس آگاهي بلافاصله مقام قضايي نيز حاضر و متهم در مقابل ادله و مستندات به قتل شهروند اعتراف کرد.

شايان ذکر قاتل پس از تشکيل پرونده با دستور مقام قضايي روانه زندان گرديد.

 

قاتل خاموش در ارتفاعات نيشابور جان دو همشهري را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از جان باختن 2 نفر بر اثر گاز گرفتگي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسيني گفت: اين 2 نفر در ارتفاعات بخش ميان جلگه هنگام شب براي استراحت در يک چادر مسافرتي مستقر شده و براي گرم کردن خود از گاز پيک نيک استفاده کرده بودند.

وي افزود: استشمام گاز مونوکسيد کربن منتشر شده از پيک نيک در فضاي بسته چادر مسافرتي موجب خفگي و مرگ آنها شده است.

سرهنگ حسيني گفت: اجساد قربانيان38 و59 ساله اين حادثه با کمک نيروهاي امدادي و اهالي منطقه شناسايي و به روستا منتقل شدند.

 

واژگوني مرگبار خودروي دوو با 7 کشته و مجروح در نيشابور

بر اثر واژگوني يک دستگاه خودروي دوو در شهرستان نيشابور 2 نفر کشته و 5 نفر مصدوم شدند.

پليس نيشابور گزارش داد: در زمان تقريبي 12 شب گذشته در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره واژگوني خودرو سواري دوو در مسير روستاي دشت از توابع بخش مرکزي شهرستان نيشابور، ماموران کلانتري 12 جمهوري و کارشناس پليس راه به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسيني، رييس پليس نيشابور افزود: ماموران کلانتري 12 جمهوري پس از مراجعه به محل مشاهده مي نمايند يک دستگاه خودروي سواري دوو در مسير برگشت از روستاي دشت به سمت جاده نيشابور با 7 سرنشين واژگون شده که متاسفانه بر اثر شدت حادثه 2 نفر از جمله 1 خانم 57 ساله و 1 پسر بچه 2 ساله در دم فوت و تعداد 5 نفر ديگر از جمله راننده 31 ساله و يک مرد 60 ساله و 3 نفر خانم 35 و 25 و دختر بچه 8 ساله همگي عضو يک خانواده مصدوم و بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل مي شوند.

وي ادامه داد: کارشناس پليس راه علت حادثه را خستگي و خواب آلودگي راننده خودرو سواري دوو اعلام کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور ضمن توصيه رانندگان به رعايت قوانين و مقررات بيان داشت: رانندگان با سرعت زياد زمان کم را جبران نکنند و خستگي و خواب آلودگي رانندگان از جمله عوامل اصلي حوادث رانندگي است. ضمن آن که واژگوني و خارج شدن از جاده که نتيجه همين خستگي و خواب آلودگي است عامل مهمي در حوادث جاده اي و بروز صدمات جبران ناپذير ناشي از آن است و از رانندگان عزيز درخواست داريم که از عجله و شتاب بي مورد در رانندگي پرهيز کرده و قوانين راهنکايي و رانندگي را سرلوحه خود قرار دهند. چراکه رعايت قوانين و مقررات حافظ امنيت و آرامش شهروندان است.