مرگ سارق حرفه اي در سرقت مسلحانه
مرگ سارق حرفه اي در سرقت مسلحانه

مرگ سارق حرفه اي در سرقت مسلحانه جواني که همراه همدست خود قصد سرقت مسلحانه احشام داشت به ضرب گلوله زخمي شد و جان خود را از دست داد. به گزارش پايگاه خبري پليس فرماندهي انتظامي خراسان رضوي: در پي گزارش سرقت مسلحانه نافرجام در حوالي مشهد تحقيقات گسترده پليسي براي ردزني متهمان فراري پرونده […]

مرگ سارق حرفه اي در سرقت مسلحانه

جواني که همراه همدست خود قصد سرقت مسلحانه احشام داشت به ضرب گلوله زخمي شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس فرماندهي انتظامي خراسان رضوي: در پي گزارش سرقت مسلحانه نافرجام در حوالي مشهد تحقيقات گسترده پليسي براي ردزني متهمان فراري پرونده آغاز شد.

سرتيپ دوم بهمن اميري مقدم افزود: پليس در اين عمليات با انجام تحقيقات گسترده دريافت که يکي از عاملان سرقت هنگام ارتکاب سرقت مسلحانه احشام به ضرب گلوله زخمي و با توجه به خونريزي شديد جان خود را از دست داده است، لذا همدستانش او را با خودروي سواري پرايد به يکي از روستاهاي نيشابور انتقال داده و قصد به خاک سپاري جسد را دارند.

وي خاطرنشان کرد: با کشف اين سرنخ ها هماهنگي هاي لازم با فرماندهي انتظامي شهرستان نيشابور به عمل آمد و کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان براي پي گيري سريع موضوع وارد عمل شدند.

سردار اميري مقدم گفت: با اقدام سريع ماموران انتظامي متهمان ردزني و در حالي که قصد به خاک سپاري جسد را داشتند دستگير شدند. جسد قرباني اين سرقت نافرجام مسلحانه به دستور مقام قضايي به پزشکي قانوني انتقال يافت و تحقيقات از سه سارق حرفه اي براي روشن شدن ابعاد مبهم اين پرونده و چگونگي اصابت گلوله به سارق مسلح و مرگ او ادامه دارد.

از اين متهمان يک قبضه اسلحه شکاري و يک قبضه چاقو کشف شده است.

آتش نشانان براي عمليات نجات و احتياط حريق واژگوني دو خودرو و همچنين اطفاي دو آتش سوزي خودرو اعزام شدند

خوشبختانه در 3 مورد از اين حوادث خسارت مالي و جاني چنداني نداشت اما به آتش کشيدن يک خودرو ال 90 موجب خسارت به اين خودرو شد . آتش نشانان بلافاصله پس از به صدا در آمدن زنگ حريق به محل اعزام شدند . پيش از رسيدن آنها آتش با استفاده از خاموش کننده دستي توسط اهالي مهار شده بود و آنها اقدام به خاموش کردن کامل آتش و سرد نمودن خودرو کردند .

اين آتش سوزي که به صورت عمدي و توسط افراد ناشناس صورت گرفته بود موجب سوختن داخل خودرو ، شکستن شيشه ها و آسيب ديدن بدنه خودرو شد .

گفتني است که استفاده از خاموش کننده دستي توسط اهالي جلو خسارت بيشتر را گرفته بود.

تصادف اتوبوس با کاميون دو مصدوم برجاي گذاشت

با اعلام اين حادثه به سامانه 125 آتش نشاني نيشابور يک تيم نجات به محل اعزام شد .راننده 35 ساله اتوبوس که در اثر برخورد با عقب کاميون دچار شکستگي پا شده بود در پشت فرمان گير کرده بود که قبل از رسيدن آتش نشانان با کمک مردم وي را خارج کرده بودند .

تيم نجات با حضور در محل اقدام به ايمن سازي محل تصادف نمود . در اين حادثه يک خانم 20 ساله نيز مصدوم شده بود که مصدومين توسط امدادگران اورژانس 115 به بيمارستان انتقال يافتند .

خدمت رساني به حادثه ويژه با اتوبوس آمبولانس 115

خدمت رساني به مصدومين حادثه وازگوني نيسان با 5 مصدوم توسط اتوبوس آمبولانس مرکزمديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي نيشابور

روابط عمومي مرکز مديريت حوادث وفوريتهاي پزشکي نيشابور از خدمت رساني به مصدومين حادثه ويژه واژگوني نيسان با 5 مصدوم خبر داد.

حسين محمدي در گفت وگو با خبر نگار وب دا گفت :اين حادثه در ساعت 15:35 دقيقه عصر 19مهر به ارتباطات مرکز مديريت حوادث وفوريتهاي پزشکي نيشابور از منطقه گلبو اعلام گرديد.و با توجه به فاصله منطقه از پايگاههاي 115 و تعداد زياد مصدومين اتوبوس آمبولانس 115 به سرعت به منطقه اعزام گرديد.

وي همچنين اضافه کرد :با توجه به اعزام مصدومين به درمانگاه گلبو پس از انجام اقدامات درماني در محل شامل ثابت سازي شکستگي ها و پانسمان وکنترل خونريزي مصدومين به بيمارستان 22 بهمن عزام شدند.

محمدي همچنين از فعال شدن ستاد هدايت بحران و هماهنگي با بخش اورژانس 22 بهمن جهت تحويل مصدومين خبر داد.

خودرو پيکان عابران پياده را درو کرد

برخورد يک دستگاه پيکان با عابران پياده در ميدان صنعت شهرستان نيشابور جان يک نفر را گرفت و دو نفر را راهي بيمارستان کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، ساعت 14:17 دقيقه روز گذشته خبري مبني بر تصادفات جرحي در ميدان صنعت نيشابور به مرکز فوريت هاي پليسي 110 مخابره و بلافاصله تيم گشت کلانتري11 طالقاني براي بررسي موضوع به محل اعزام شد.

در بررسي هاي به عمل آمده تيم گشت مشخص شد يک دستگاه خودرو پيکان با 3 نفر عابر پياده برخورد که متاسفانه در اين سانحه يکي از آن ها (خانمي 66 ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو مرد 65 و 75 ساله نيز به شدت مجروح و با کمک نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شدند.

گفتني است، کارشناس راهور علت تامه تصادف را عدم کنترل راننده خودرو پيکان بدليل تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

توقيف محموله يک ميليارد ريالي البسه قاچاق در نيشابور

محموله يک ميليارد ريالي لباس قاچاق در شهرستان نيشابور قبل از رسيدن به مقصد توقيف شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان يکي از مهم ترين اولويت هاي شهرستان نيشابور در سال جاري اقدامات ارزنده اي صورت گرفته است.

سرهنگ سيد حسن حسيني افزود: در همين راستا ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان نيشابور با کسب خبري مبني بر جابجايي محموله البسه قاچاق از استان هاي غربي به شهر نيشابور با استفاده از يک دستگاه نيسان وانت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: روز گذشته ماموران پليس آگاهي پس از يک سري تحقيقات ميداني به اطلاعاتي در خصوص ورود محموله به حوزه استحفاظي دست يافتند و با کنترل ورودي شهر موفق شدند خودروي حامل قاچاق را شناسايي و با علائم هشداردهنده متوقف کنند.

وي تصريح کرد: ماموران پس از بررسي مدارک بار در بازرسي از خودروي فوق، تعداد هزار و بيست دست لباس نو و 12 کيسه حاوي البسه خارجي دست دوم قاچاق کشف کردند.

وي با اشاره به اينکه ارزش کالاهاي کشف شده يک ميليارد و 21 ميليون ريال برآورد شده است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني از سوي افراد سودجو مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.