زورگيري در روز روشن با لباس قانون
زورگيري در روز روشن با لباس قانون

ابتدا دستور ايست دادند، سپس غارت مان کردند زورگيري در روز روشن با لباس قانون اين گزارش را يکي شهروندان براي خيام نامه ارسال نموده است. خيام نامه پس از تحقيق پيرامون صحت خبر و کسب اطمينان، ضمن انتشار آن اميدوار است ماموران خدوم پليس شهرستان، در هفته نيروي انتظامي، با دستگيري اين راهزنان، آرامش […]

ابتدا دستور ايست دادند، سپس غارت مان کردند

زورگيري در روز روشن با لباس قانون

اين گزارش را يکي شهروندان براي خيام نامه ارسال نموده است. خيام نامه پس از تحقيق پيرامون صحت خبر و کسب اطمينان، ضمن انتشار آن اميدوار است ماموران خدوم پليس شهرستان، در هفته نيروي انتظامي، با دستگيري اين راهزنان، آرامش و اميد را به زوج جواني که در آغاز زندگي مشترک طعمه ي برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي شده اند، هديه کنند.

شهروند خبرنگار- به اتفاق شوهرم ساعت 9 صبح روز شنبه 12/7/93 پس از دريافت وام شش ميليون توماني ازدواج از بانک تجارت شعبه ي… با موتورسيکلت خارج شديم. در مسير رفتن به خانه در خيابان نور، يک دستگاه خودرو زانتيا سفيد رنگ که لباس مأمور بر تن داشتند به ما دستور ايست داد. ما توقف کرديم و مردي که لباس پليس بر تن داشت به شوهرم گفت: که داخل کيف ات چي داري؟ شوهرم گفت : پول است و مدارک.

مامور مدارک موتور را از ما درخواست کرد.   مدارک را نشان داديم رفتار مامورها مشکوک بود، شوهرم عصباني شد و گفت: پول هاي ما را نزنيد! مامور عصباني شد و گفت : مراقب حرف زدن ات باش و سپس شوهرم را هل داد! من به شوهرم گفتم شما برو خودم کيف و مدارک را مي گيرم و مي آيم. ايشان به آن سمت خيابان رفت تا موتور را بياورد. وقتي شوهرم رفت مامور پليس من را به داخل خيابان پرت کرد و پول ها را برداشت و با سرعت رفت.

اين 6 ميليون پول که همه ي زندگي ما بود. سرنوشت ما را عوض مي کرد. با اين اتفاق که براي ما افتاد زندگي من و شوهرم به هم ريخت.

اين شهروند مالباخته ادامه مي دهد: به هيچ کس نمي شود اعتماد کرد. از آن روز من و شوهرم شخصي را شناسايي کرده ايم، ولي آگاهي حرف من را گوش نمي دهد و پشت گوش مي اندازد و همه اش به ما مي گويند، برويد، ما به شما خبر مي دهيم. ولي هنوز خبري نشده است! آيا جزاي من و همسرم که جواب مامور دولت را نداديم و توهيني نکرديم؛ اين است! آخر اين 6 ميليون چه زمان مي خواهد به ما برگردد. ما هر برج 200 هزار تومان قسط بدهيم بدون اين که پولي که به در اختيار داشته باشيم.

پس از دريافت اين نامه شهروندِ جوان مال باخته، خيام نامه با مسئولان نيروي انتظامي تماس گرفت. يک مقام آگاه در اين خصوص به ما گفت: پس از اعلام اين زورگيري، با شکايت مال باخته پرونده ي قضايي تشکيل شده و متهم و محل سکونت وي نيز شناسايي شده است.

اين مقام افزود: متهم در حال حاضر تحت تعقيب، اما فراري است و به زودي دستگير و تحويل مقامات قضايي خواهد شد.