روايت دختري که قرباني پژوي وحشت شد؛ دو مرد جوان او را در جاده کاشمر رها کردند
روايت دختري که قرباني پژوي وحشت شد؛ دو مرد جوان او را در جاده کاشمر رها کردند

دو مرد در نيشابور نقشه هاي وحشتناکي را براي دختران عملي مي کردند. دختر جواني که در مسير برگشت به خانه سوار يک خودروي پژو مي‌شود، اما در طي مسير راننده پس از  متوقف نمودن خودرو در حاشيه خيابان با کمک سرنشين ديگر، پس از تهديد، سه عدد النگو و انگشتر به همراه کيف دستي […]

دو مرد در نيشابور نقشه هاي وحشتناکي را براي دختران عملي مي کردند.

دختر جواني که در مسير برگشت به خانه سوار يک خودروي پژو مي‌شود، اما در طي مسير راننده پس از  متوقف نمودن خودرو در حاشيه خيابان با کمک سرنشين ديگر، پس از تهديد، سه عدد النگو و انگشتر به همراه کيف دستي حاوي گوشي موبايل دختر جوان را سرقت و او را در محدوده جاده کاشمر رها کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، رئيس پليس شهرستان نيشابور در تاييد اين خبر گفت: در پي سرقت به عنف طلاهاي دختري جوان، تيمي از پليس آگاهي براي بررسي موضوع وارد عمل شد.

سرهنگ مختاري در ادامه بيان کرد: کارآگاهان پليس نيشابور پس از بررسي دقيق اظهارات مالباخته با کمک تجهيزات نوين پليسي کمتر از 72 ساعت راننده خودرو را شناسايي و با هماهنگي قضائي او را دستگير و اموال مسروقه را کشف کردند.

مختاري خاطرنشان کرد: متهم 20 ساله در بازجويي‌هاي به عمل آمده ضمن اعتراف همدست 22 ساله اش را معرفي که کارآگاهان پليس آگاهي بلافاصله هم دستش را شناسايي و دستگير کردند.