۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم فراوده‌های لبنی در یک کارگاه غیر بهداشتی در نیشابور ضبط و پلمپ شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تولید فرآورده‌های لبنی غیرمجاز و غیربهداشتی در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار […]

۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم فراوده‌های لبنی در یک کارگاه غیر بهداشتی در نیشابور ضبط و پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تولید فرآورده‌های لبنی غیرمجاز و غیربهداشتی در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی کارگاه غیرمجاز را شناسایی و پس از اطمینان از صحت موضوع به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی و نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از محل ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم فراورده لبنی (کره) را کشف و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانپور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی و پلمپ این کارگاه غیرمجاز از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.