نيک انديشي همشهريان برگ افتخاري ديگري در نيشابور رقم زد:  خانواده «شمس شرق» بزرگ ترين «مرکز سلامت مادر و جنين»  خاورميانه را به نيشابور هديه کردند
نيک انديشي همشهريان برگ افتخاري ديگري در نيشابور رقم زد:  خانواده «شمس شرق» بزرگ ترين «مرکز سلامت مادر و جنين»  خاورميانه را به نيشابور هديه کردند

مادران و فرزندان آينده نيشابور، سال هاي آينده مي توانند در پرتو نيک انديشي برادران شمس شرق، از امکانات و خدمات سلامتي بهره ببرند که امروز کلنگ آن به همت دو برادر نيشابوري مقيم خارج از کشور، که دل در گرو پيشرفت شهر و زادگاه شان دارند، بر زمين خورد. پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395، […]

مادران و فرزندان آينده نيشابور، سال هاي آينده مي توانند در پرتو نيک انديشي برادران شمس شرق، از امکانات و خدمات سلامتي بهره ببرند که امروز کلنگ آن به همت دو برادر نيشابوري مقيم خارج از کشور، که دل در گرو پيشرفت شهر و زادگاه شان دارند، بر زمين خورد.

پنجشنبه، 28 بهمن ماه 1395، و در جريان سفر قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به نيشابور، دستان مردم و مسئولان شهر براي برپا نمودن بناي سلامت آيندگان شهر خيام، در يکديگر گره شد تا گره هايي از مشکلات بهداشت  درمان نيشابور باز شود.

کلنگ زني مركز پزشكي ناباروري و سلامت مادر و جنين بيمارستان حکيم، يکي از مهم ترين پروژه هايي بود که با حضور برادران نيک انديش شمس شرق، مسئولان دانشکده علوم پزشکي، فرماندار، نمايندگان مردم در مجلس، خبرنگاران و جمعي از مردم نيشابور صورت گرفت.

در سفر دکتر حريرچي، قائم مقام وزير بهداشت، در  روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه گذشته افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي علوم پزشکي نيشابور به ارزش بيش از 300ميليارد ريال انجام  شد که افتتاح كلينيك تخصصي

 

عطار و كلنگ زني مركز پزشكي ناباروري و سلامت مادر و جنين بيمارستان حکيم نيشابور در زمره اين پروژهاي حوزه سلامت بود.

قائم مقام وزير در سفر به نيشابور در چندين نشست، از جمله نشست با خيرين حوزه سلامت و نيز شوراي اداري شهرستان شرکت نمود.

نماينده مردم نيشابور در مجلس در جلسه مسئولان اداري شهرستان ضمن خير مقدم به دکتر حريرچي، با اشاره به کلنگ زني مرکز سلامت مادر و جنين در نيشابور گفت: امروز کلنگ مرکزي زده شد که در کشور و حتي منطقه نمونه خواهد بود، من از خانواده‌ي دکتر شمس تشکر مي‌کنم که به شهرشان و مردم زادگاه شان چنين توجهي داشته اند.

حميد گرمابي، نماينده نيشابور در مجلس افزود: جاي خرسندي است که هم‌وطنان ما در هر جاي دنيا باشند، فکر و دل‌شان با مردم کشورشان است و علي رغم بودجه‌هاي کم عمرانيِ دولت، به همّت نيکوکاران عزيزمان، کارهاي بزرگي در شهرستان در حال انجام است.

گرمابي افزود: ما مسئولان بايد بتوانيم سرمايه‌هاي شهروندان نيک‌انديش را در همه‌ي حوزه‌ها به خوبي هدايت کنيم، و موانع اجراي نيات نيک انان را بطرف سازيم اما اجر واقعي براي اين عزيزان و با خداوند بزرگ است‌.

اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي  ضمن تشکر از دکتر عظيمي‌نژاد، رييس دانشکده علوم پزشکي شهرستان به خاطر  تلاش‌هاي ارزنده او در زمينه‌ي جبران کاستي هاي بهداشت و درمان شهر، از وزارت بهدداشت و قائم مقام وزير که در جلسه حضور داشت، خواست توجه ويژه به نيشابور داشته باشند و براي حل مشکلات به جامانده از گذشته به مجموعه بهداشت و درمان نيشابور راهنمايي‌ و کمک کنند.

ارتقاي دانشکده‌ي علوم پزشکي شهرستان به دانشگاه از ديگر خواسته هاي هميشگي مردم و مسئولان نيشابور بود، که در اين جلسه هم به اين مقام بلندپايه وزارت بهداشت اعلام گرديد.