در خبرها نيامده بود
در خبرها نيامده بود

در خبرها نيامده بود که: شهردار درود که نسبت نزديکي با يکي از نمايندگان مجلس دارد نه تنها در شهر درود ساکن نشده که بر خلاف قانون ماهيانه مبلغ ده ميليون ريال حق مسکن از شهرداري دريافت مي نمايد. در خبرها نيامده بود که: يک باب مغازه ي تجاري در خيابان دارايي که از طرف […]

در خبرها نيامده بود که:

شهردار درود که نسبت نزديکي با يکي از نمايندگان مجلس دارد نه تنها در شهر درود ساکن نشده که بر خلاف قانون ماهيانه مبلغ ده ميليون ريال حق مسکن از شهرداري دريافت مي نمايد.

در خبرها نيامده بود که:

يک باب مغازه ي تجاري در خيابان دارايي که از طرف فردي خير به آموزش و پرورش واگذار شده است در سال هاي گذشته با اجاره ي ماهيانه ي ناچيزي واگذار شده است.گفته مي شود آموزش و پرورش صاحب املاک گوناگوني است که معمولا با اجاره بهاي اندکي واگذار شده اند.

در خبرها نيامده بود که:

دعوت از سعيد قاسمي که از چهره هاي معروف مخالف دولت روحاني به شمار مي آيد سبب بروز برخي اختلاف نظرها در «مجمع انصار الحسين» شده است. گفته مي شود برخي از اعضاي باسابقه از حضور در جلسه خودداري کردند و يا برخي وقتي متوجه شدند سخنران بر خلاف موضوع اصلي اعلام شده به موضوعات ديگري مي پردازد، جلسه را ترک کرده اند.

در خبرها نيامده بود که:

انتخابات هيئت مديره و بازرسين شرکت تعاوني مصرف فرهنگيان در روز شنبه نهم خرداد که با استقبال کم نظير اعضا برگزار شده بود به دليل بروز برخي ناهماهنگي ها در مرحله ي ارايه ي برگ راي به اعضا و شائبه ي بروز تقلب با تصميم هيئت رئيسه ي مجمع باطل اعلام شد.گفتني است اين انتخابات در روز دوشنبه همين هفته در مکاني که هنوز اعلام نشده، برگزار خواهد شد.