جدا خودداري کنيد! رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي شهرستان نيشابور نسبت به وکالت براي نقل و انتقال خودروها هشدار داد. سرهنگ دوم  جواد حقدادي با اشاره به اين که تاکيد مي‌کنيم فروشنده و خريدار خودرو بايد حتما به صورت همزمان در مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت […]

جدا خودداري کنيد!

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي شهرستان نيشابور نسبت به وکالت براي نقل و انتقال خودروها هشدار داد.

سرهنگ دوم  جواد حقدادي با اشاره به اين که تاکيد ميکنيم فروشنده و خريدار خودرو بايد حتما به صورت همزمان در مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت براي تعويض پلاک خودرو مشکلات فراواني براي خريدار و فروشنده ايجاد مي کند.

وي افزود: در برخي موارد ارکان اصلي خودرو عوض شده و يا خودرو تصادف شديد بالاي 60 درصد داشته است و لذا به  لحاظ پليس ايمني و استاندارد لازم را براي شماره گذاري ندارد و خريدار عملاا نمي تواند خودرو را تعويض پلاک کند. در اين حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خريدار متضرر مي شود.

رئيس پليس راهنمايي  و رانندگي شهرستان افزود: از سوي ديگر، پيش آمده است که خودرو سرقتي بوده و زحمت زيادي براي خريدار ايجاد شده و فروشنده نيز متواري گشته است.

وي خاطرنشان کرد: در موارد برعکس هم فروشنده وکالت داده و خريدار تعويض پلاک نکرده و تخلفات رانندگي که در اين مدت مرتکب شده در کد ملي فروشنده نشسته و جريمه ها براي فروشنده ثبت شده است.

وي تاکيد کرد: اکيداً توصيه مي کنيم خريدار و فروشنده ي خودرو بايد حتما ابتدا به مراکز شماره گذاري و تعويض پلاک مراجعه کرده و پس از کنترل خودرو و مدارک مربوطه تعويض پلاک کنند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان نيشابور يادآور شد: تأکيد ميکنيم با توجه به مشکلات ياد شده فروشندگان و خريداران خودرو از دادن و گرفتن وکالت تعويض پلاک جدا خودداري کنند تا متضرر نشوند.

دايره آموزش و فرهنگ ترافيک پليس راهنمايي و رانندگي

 فرماندهي انتطامي شهرستان نيشابور