ارتقای مددجویان زندان نیشابور در ورزش باستانی
ارتقای مددجویان زندان نیشابور در ورزش باستانی

با حضور رئیس هیات باستانی، نماینده اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای امتیازات این رشته بر اساس سابقه فعالیت در رشته باستانی به مددجویان برتر اعطا شد. رجبی، رییس زندان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در راستای توسعه ورزش باستانی در زندان و جذب باستانی کاران علاقمند به این […]

با حضور رئیس هیات باستانی، نماینده اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای امتیازات این رشته بر اساس سابقه فعالیت در رشته باستانی به مددجویان برتر اعطا شد.

رجبی، رییس زندان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در راستای توسعه ورزش باستانی در زندان و جذب باستانی کاران علاقمند به این رشته و نیز ایجاد انگیزه بیشتر جهت دستیابی به امتیازات ورزش زورخانه ای، مراسمی با حضور رئیس هیات باستانی، نماینده اداره ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان در محل باشگاه ورزشی اندرزگاه مردان برگزار گردید.

صادقی، رئیس هیات ورزش های باستانی و هنرهای فردی شهرستان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زندان بر همکاری و مساعدت این هیات ورزش در راستای توسعه ورزش و جذب بیش از پیش مددجویان علاقمند به این رشته ورزشی در زندان تاکید نمود.

گفتنی است در این برنامه، مددجویان برتر در رشته های میل، چرخ تیز، چرخ چمنی، کارپا و کباده، شناسایی و با توجه به سابقه کاری در این رشته ورزشی بر اساس نظرات کارشناسی پیشکسوتان صاحب امتیازات صلوات لبه گود، صلوات چرخ و منکری در چرخ شدند.

در این مراسم، تیم ورزش باستانی مددجویان زندان تحت عنوان گروه باستانی امیرالمومنین برنامه های خود را اجرا و سپس مددجویان منتخب بر اساس نظر کارشناسان این رشته ورزشی در اجرای مشترک با تیم پیشکسوتان شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.