راننده پيکان پدر و يکي از دوقلوهاي نيشابوري را به کشتن داد
راننده پيکان پدر و يکي از دوقلوهاي نيشابوري را به کشتن داد

برخورد سواري پيکان با عابران پياده در نيشابور دو کشته و يک مجروح برجاي گذ‌اشت. به گزارش پايگاه خبري پليس، ساعت 20:55 روز جمعه، 9 تيرماه،  يک تصادف منجر به مرگ در جاده روستايي فيلخانه از توابع بخش مرکزي شهرستان نيشابور اعلام شد. به گفته فرمانده انتظامي نيشابور، ماموران  کلانتري 12جمهوري که به همراه عوامل […]

برخورد سواري پيکان با عابران پياده در نيشابور دو کشته و يک مجروح برجاي گذ‌اشت.

به گزارش پايگاه خبري پليس، ساعت 20:55 روز جمعه، 9 تيرماه،  يک تصادف منجر به مرگ در جاده روستايي فيلخانه از توابع بخش مرکزي شهرستان نيشابور اعلام شد.

به گفته فرمانده انتظامي نيشابور، ماموران  کلانتري 12جمهوري که به همراه عوامل پليس راه و اورژانس جاده اي به محل اعزام شده بودند، دريافتند که مردي 40ساله به نام حميد به همراه دو پسر دوقلويش به نام هاي حسن و حسين 12 ساله که در کنار جاده به صورت پياده در حال حرکت بودند که خودرو پيکان با آنان برخورد کرده است.

سرهنگ حسين بيات مختاري اعلام کردد: متاسفانه در اين حادثه دلخراش پدر و يکي از فرزندانش (حسين) در دم جان باخته و فرزند ديگرش نيز به شدت مصدوم شد که به علت شدت جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به مراکز درماني شهر مشهد منتقل شد.

رئيس پليس شهرستان نيشابور تصريح کرد: کارشناس پليس راه، علت حادثه را بي احتياطي و بي توجهي به جلو و سرعت غيرمجاز راننده سواري پيکان اعلام کرد.

وي ضمن ابراز تاسف از اين حادثه دلخراش خاطر نشان کرد: آرامش و آسايش در سايه رعايت قانون است و بعضي از تخلفات باعث بروز حوادث غير قابل جبراني خواهد شد که مدت ها يک خانواده رابه سوگ خواهند نشاند.