بازداشت دو عامل چاقوکشي و آسيب به اموال شهروندان
بازداشت دو عامل چاقوکشي و آسيب به اموال شهروندان

دو شرور فراري در شهرستان نيشابور  توسط پليس بازداشت شدند. ساعت 8 شب روز دوشنبه گذشته 12 تيرماه، دو مرد جوان در يکي از مناطق مرکزي شهر نيشابور باآسيب رساندن به خودرو هاي عبوري و  مجروح شدن يکي از شهروندان با چاقو موجب سلب آسايش عمومي و ايجاد وحشت در ميان شهروندان شدند. به گفته […]

دو شرور فراري در شهرستان نيشابور  توسط پليس بازداشت شدند.

ساعت 8 شب روز دوشنبه گذشته 12 تيرماه، دو مرد جوان در يکي از مناطق مرکزي شهر نيشابور باآسيب رساندن به خودرو هاي عبوري و  مجروح شدن يکي از شهروندان با چاقو موجب سلب آسايش عمومي و ايجاد وحشت در ميان شهروندان شدند.

به گفته رئيس پليس پس از گزارش شهروندان، ماموران پس از بررسي هاي ميداني با استفاده از مشخصات بدست آمده تحقيقات ميداني گسترده اي را آغاز و يکي از اين دو نفر را شناسايي و در اقدامي ضربتي در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ بيات مختاري گفت: متهم 27 ساله که از افراد تحت تعقيب و متواري است در بازجوئي هاي به عمل آمده همدست ش را معرفي کرد و تيم عمليات ويژه پليس امنيت عمومي او را نيز در اقدامي غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعدادي سلاح سرد از قبيل تبر ، قمه و شوکر کشف نمود.

اين متهمان که داراي سوابق متعددي در زمينه چاقو کشي، مزاحمت، اخلال در نظم و امنيت عمومي و … هستند پس از تشکيل پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ بيات مختاري اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم کند.