سبحاني نيا:  راي رئيسي بيش تر از اين مقدار نبود . اصولگرايان بايد خود را بازسازي کنند
سبحاني نيا:  راي رئيسي بيش تر از اين مقدار نبود . اصولگرايان بايد خود را بازسازي کنند

  حسين سبحاني نيا نماينده ي سابق نيشابور و از محافظه کاران حامي ابراهيم رئيسي که با حضور در گردهمايي اعضاي جمنا و نيز ايراد سخنراني در نيشابور؛ از رياست جمهوري رئيسي حمايت نموده بود در مصاحبه با خبر آنلاين  خواستار آن شد تا اصولگرايان خود را بازساري کنند! و ايده تشکل سياسي نوظهور جمنا […]

 

حسين سبحاني نيا نماينده ي سابق نيشابور و از محافظه کاران حامي ابراهيم رئيسي که با حضور در گردهمايي اعضاي جمنا و نيز ايراد سخنراني در نيشابور؛ از رياست جمهوري رئيسي حمايت نموده بود در مصاحبه با خبر آنلاين  خواستار آن شد تا اصولگرايان خود را بازساري کنند! و ايده تشکل سياسي نوظهور جمنا مبني بر اتشکيل دولت در سايه را زير سوال برد.

اصولگرايان خود را بازسازي کنند!

سبحاني نيا تلاش چهره هاي سياسي حامي رئيسي براي تشکيل دولت و تعريف رئيس جمهور در سايه را در شرايط موجود ايران بي معنا مي داند و معتقد است: نيروهاي اصولگرا بايد خود را بازسازي کنند اما چون حزب منسجم و با برنامه در ايران نداريم ايده تشکيل دولت در سايه جا نمي افتد و معني پيدا نمي کند.

سبحاني نيا اظهار کرد: اهل حل و عقد اصولگرايي ابتدا بايد خودشان را بيشتر دريابند و سپس اشکالات را بررسي و برطرف کنند و ببينند عوامل دفع و عوامل جذب آرا چيست. در واقع بايد يک بازسازي جدي در کار و برنامه هاي مجموعه اصولگرايي صورت گيرد.

نبايد نيروها را متهم کرد

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به اين سئوال که آيا زمان آن نرسيده که قوه عاقله و تصميم گير در جريان اصولگرا آقايان ناطق نوري، لاريجاني، باهنر، ولايتي و مطهري باشند؟ گفت: نبايد به اندک بهانه اي نيروها را متهم کرد.يکي از مسائلي که بايد رفع شود همين است يعني ديدگاه ها تنگ نظرانه نباشد.

اصولگرايان براي آينده و اصلاح امور! تلاش کنند

همه اصولگرايان منسجم، با تحمل همديگر و بدون سهم خواهي براي آينده و اصلاح امور تلاش کنند.

سبحاني نيا در پاسخ به اين سئوال که چرا وقتي اصولگرايان سختي هاي صحنه رقابت را ديدند، بازهم تصميم به حضور حداکثري در انتخابات رياست جمهوري گرفتند؟ اظهار کرد: طبيعي است هر جناحي در انتخابات از ابزار و امکاناتش استفاده مي کند چون هر کسي ممکن است اميد به پيروزي داشته باشد، اصولگرايان نيز از اين امر مستثني نبودند و نيستند تا حدي که مي توانستند در اين ميدان ورود و تلاش کردند.

اين فعال سياسي اصولگرا با رد اين نگاه که سقف پايگاه اجتماعي اصولگرايان را برخي تحليلگران 16 ميليون رأي ارزيابي مي کنند تأکيد کرد: خير، چنين تحليلي اشتباه است چون همه کساني که به آقاي روحاني رأي دادند اصلاح طلب نبودند.

از تمام ظرفيت ها استفاده شد

وي بدون اشاره به بسيج امکانات و نيروها و افراد مختلف براي پيروزي رئيسي در پاسخ به اين سئوال که آيا آقاي رئيسي بيش از 16 ميليون رأي ظرفيت جذب پايگاه اجتماعي اصولگرايان را نداشت؟ توضيح داد: خير اين طور نيست که بگوييم ظرفيتي بود اما استفاه نشد. آقاي رئيسي از ظرفيتش خوب استفاده کرد در مدت يک ماه ورود به انتخابات، کسب 16 ميليون رأي کم نبود. در عين حال او در 7 استان به ويژه سمنان زادگاه آقاي روحاني رأي اول را داشت.