درخشش پيش کسوتان نيشابور در مسابقات بسکتبال استان
درخشش پيش کسوتان نيشابور در مسابقات بسکتبال استان

مريم عارفي پور براي اولين بار به صورت داوطلبانه، 4 تيم نيشابوري توانستند براي شرکت در مسابقات بسکتبال پيشکسوتان، حاضر شوند. مسابقات بسکتبال پيشکسوتان براي اولين بار در دو رده ي سني 40 تا 45 سال و 45 سال به بالا، در مشهد برگزار شد. اين مسابقات در 14 و 15 بهمن ماه، در سطح […]

مريم عارفي پور

براي اولين بار به صورت داوطلبانه، 4 تيم نيشابوري توانستند براي شرکت در مسابقات بسکتبال پيشکسوتان، حاضر شوند.

مسابقات بسکتبال پيشکسوتان براي اولين بار در دو رده ي سني 40 تا 45 سال و 45 سال به بالا، در مشهد برگزار شد.

اين مسابقات در 14 و 15 بهمن ماه، در سطح استان در خانه بسکتبال مشهد برگزار شد، و 17 تيم از شهرستان هاي مختلف از جمله کاشمر، تربت حيدريه، سبزوار و…، براي رقابت در آن، حضور يافتند.

رضا عطار  ضمن تقدير از حضور پيشکسوتان بسکتبال نيشابور، در اين مسابقات گفت: در حالي که اولين بار شاهد برگزاري بسکتبال پيشکسوتان در سطح استان بوديم، اما نتايج راضي کننده بوده و تيم هاي نيشابوري، در اولين حضور خود خوش درخشيدند.

وي در ادامه گفت: برگزاري اين مسابقات با حمايت شهرداري مشهد صورت گرفت و حاصل آن، دو مقام سومي در هر دو رده ي سني براي نيشابور بود.

به گفته عطار، تيم هاي شهيد عابدي و خيام، که در دو رده مختلف مسابقات شرکت کرده بودند، توانستند به اين مقام ها دست يافته و تنديس مسابقات، حکم قهرماني، مدال و هديه ويژه مسابقات را از آن خود کنند.

وي درباره ي تيم هاي شرکت کننده نيشابوري گفت: 4 تيم خيام، عطار، کمال الملک و شهيد عابدي از نيشابور در اين دوره از مسابقات حاضر شدند که سه تيم خيام، شهيد عابدي و کمال الملک در رده ي سني 45 به بالا، و تيم خيام در رده ي سني 40 تا 45 سال به رقابت پرداختند.

سرپرست تيم هاي نيشابوري گفت: با علاقه و تلاش عزيزان، پيش کسوت ورزش نيشابور از جمله رضا دشتياني، دکتر احمد زينلي و عليرضا قيمي  مراسم نکوداشتي در مشهد براي داور ملي شهرمان، رضا دشتياني برگزار شد.

وي درباره ي برگزاري بسکتبال پيشکسوتان در سال هاي آتي، گفت: بر اساس قول هاي داده شده از سوي مسئولان، سال آينده حتما اين مسابقات برگزار مي شود اما زمان دقيقي براي آن اعلام نشده است و ما در حال تمرين براي حضور پر رنگ تر در سال آتي هستيم. تلاش ما اين است که بتوانيم علاقه مندان بيشتري را جذب کرده و با تيم هاي بيشتري در مسابقات حاضر شويم.