در خبرها نيامده بود….
در خبرها نيامده بود….

در خبرها نيامده بود که: علي رغم ارسال پرونده ي رضا صانعي با امضاي استاندار به وزارت کشور؛ تعيين سرنوشت فرماندار نيشابور به دلايل معلوم و نامعلوم همچنان در برزخ قرار دارد. گفته مي شود برخي افراد که هنوز سوداي بازگشت به فضاي سياسي ومديريتي نيشابور با استفاده از شيوه هاي غيرمعمول و رانت سياسي […]

در خبرها نيامده بود که:

علي رغم ارسال پرونده ي رضا صانعي با امضاي استاندار به وزارت کشور؛ تعيين سرنوشت فرماندار نيشابور به دلايل معلوم و نامعلوم همچنان در برزخ قرار دارد. گفته مي شود برخي افراد که هنوز سوداي بازگشت به فضاي سياسي ومديريتي نيشابور با استفاده از شيوه هاي غيرمعمول و رانت سياسي را دارند؛ از نفوذ خود در وزارت کشور براي ممانعت از انتصاب فرمانداري بومي استفاده مي کنند. اين که هزينه ي بلاتکليفي نيشابوردراين شرايط به چه ميزان است، نکته اي است که گويا کمتر مورد توجه «آقايان» با نفوذ بوده و خواهد بود.

در خبرها نيامده بود که:

در ديدار هفته ي گذشته ي دکتر گرمابي با مدير عامل ايران خودرو؛ وي نگراني شديد کارگران شرکت اگزوز،  مردم و مسئولان نيشابوردرخصوص شايعه ي انتقال خط توليد «کاتاليست»را از اين شرکت به نقطه ي ديگري اعلام نمود. مديرعامل ايران خودرو با تکذيب شديد اين اقدام، قول مساعد براي توسعه ي شرکت اگزوز خودرو را داد و نيز قرار شد جناب مديرعامل درآينده ي نزديک از اين شرکت در نيشابور بازديد داشته باشد.گفتني است کاتاليست يکي از بخش هاي اصلي اگزوز خودرومحسوب مي شود که نقش مهمي در تصفيه ي گازهاي خروجي خودرو دارد. اين قطعه در گذشته از خارج وارد مي شد و در سال هاي اخير با تلاش متخصصين؛ اين قطعه که ارزش افزوده ي زيادي دارد؛در شرکت اگزوز خراسان توليد مي شود. اما اخيرا شايعاتي مبني بر انتقال خط توليد به شهر ديگري مطرح شده بود.

در خبرها نيامده بود که:

نابساماني در بازار زعفران نيشابور علاوه بر وارد آمدن خسارات مادي به کشاورزان، سبب وقوع درگيري هاي فيزيکي و مشکلات ترافيکي نيز شده است. اين درگيري هاي خشن که ريشه در عوامل مختلفي دارد، زنگ هشدار جدي را براي مسئولان به صدا در آورده است که با توجه به گسترش توليد زعفران در شهرستان، بايد هر چه سريع تر به فکر سامان دادن بازار خريد و فروش اين محصول باشند. گفته مي شود گل زعفران نيشابوردرمقايسه با ساير محصولات مشابه از کيفيت بالايي برخوردار است و به همين سبب خريداراني از شهرهاي کاشمر، تربت حيدريه و مشهد به بازار بي سامان نيشابورمراجعه مي کنند. از طرف ديگر خبرهاي دريافتي حکايت از اين داردکه بازار فصلي زعفران در بسياري از شهرهاي خراسان راه اندازي شده است و نيشابوراز آن محروم است.

 در خبرها نيامده بود که:

مدير آموزش و پرورش نيشابورکه در ماه هاي اخير برخي اخبارانتقادي معدود از شيوه ي مديريتي و تصميمات وي در خيام نامه به چاپ رسيده است؛ در محافل مختلف و به بهانه هاي گوناگون؛« تمام» اخبار خيام نامه را در خصوص حوزه ي کاري خود «دروغ محض» مي خواند. اين در حالي است که بيشتر اخبار درج شده در خيام نامه در خصوص آموزش و پرورش نيشابور داراي مستندات و مصاديقي است.

 در خبرها نيامده بود که:

به همت شهرداري نيشابور و با هدف کمک  به افراد نيازمند و کارتن خواب اين شهردر فصل سرما؛«گرمخانه»ي شهرداري ايجاد شده است. اين اقدام که براي اولين بار در نيشابور انجام پذيرفته شايسته ي تقدير است.