در خبرها نيامده بود….
در خبرها نيامده بود….

در خبرها نيامده بود که: خبرهاي دريافتي از منابع موثق حکايت از مطرح شدن گزينه هاي مختلف براي جانشيني مظفري دارد. گفته مي شود پس از جدي شدن استعفاي خود خواسته ي مظفري در دو ماه قبل، وي رضا غرويان، محمود رضائيان و حسين عابدي را به استانداري معرفي مي نمايد. از طرف ديگراعضاي اصلي […]

در خبرها نيامده بود که:

خبرهاي دريافتي از منابع موثق حکايت از مطرح شدن گزينه هاي مختلف براي جانشيني مظفري دارد. گفته مي شود پس از جدي شدن استعفاي خود خواسته ي مظفري در دو ماه قبل، وي رضا غرويان، محمود رضائيان و حسين عابدي را به استانداري معرفي مي نمايد. از طرف ديگراعضاي اصلي ستادهاي انتخاباتي روحاني از گزينه هاي مروج الشريعه معاون کنوني استاندار و رضا صانعي شهردار سابق نيشابور و معاون سابق مدير کل جهاد کشاورزي خراسان رضوي  حمايت مي نمايند. ضلع سوم گزينه ها از طرف هاجر چناراني مطرح شده است. گويا چناراني در خراسان ونيشابور براي اقناع اعضاي جبهه ي پايداري از گزينه ي ارکاني و در محافل خصوصي  زبرخان و رايزني هاي خود در تهران بيشتر از گزينه ي علي دشتي حمايت مي کند. از ميان گزينه هاي مطرح شده، با توجه به  تجربه ي مديريتي،مشي اعتدالي و خوش نامي رضا غرويان و رضا صانعي  شانس اين دو گزينه از ديگران بيشتر است.

در خبرها نيامده بود که:

با توجه به عملکرد بسيار ضعيف  اکثريت شوراي چهارم و پس از شکست اکثريت محافظه کار آن در انتخاب شهردار؛ نگراني هاي جدي آنان از ادامه ي اين شکست ها به ويژه در آستانه ي انتخابات سال 1396؛سبب تکاپو و رايزني فراوان افراد تاثير گذار اين قوم براي  کسب کرسي رياست شورا شد. گفته مي شود تاکتيک اکثريت شکننده، براي جلب راي هاي سرگردان  و باري به هر جهت اعضاي شورا ؛ دفاع از حضور بانوان در هيات رئيسه بوده است. البته آگاهان معتقدند با توجه به روحيه ي مردسالاري و زن ستيزي اقتدارگرايان؛ سپردن عمده ي پست هاي شورا به زنان اتفاق جالبي است که در آينده مي تواند سبب نقش آفريني بيشتر و دقيق تر بانوان نيشابوري در تعيين سرنوشت خودشان شود.

11در خبرها نيامده بود که:

استعفاي زودهنگام مظفري از فرمانداري نيشابور سبب بروز حرف و حديث فراوان شده است. محافظه کاران افراطي که شکست سنگين خود در انتخابات اخير را در نتيجه ي اميدواري مردم به برگزاري بدون حاشيه ي انتخابات با حضور مظفري مي دانند؛ از رفتن مظفري خوشحالند و سعي مي کنند رفتن وي را ، نتيجه ي تلاش ها و رايزني هاي خود جلوه دهند. اين گروه در صدد است با تبليغ اين نگاه؛ اعتماد به نفس به اردوگاه طرفداران خود  را برگرداند و از شکست در انتخابات آتي رهايي يابد. از طرف ديگر طرفداران دولت از زود هنگامي و چگونگي رفتن مظفري گله مند هستند و معتقدند مظفري بدترين زمان را براي ترک اين پست انتخاب کرده است. آگاهان علت اصلي رفتن مظفري را خواست شخصي او به دلايل «شخصي» مي دانند  و وجود هر گونه اراده ي سياسي در اين خصوص را قويا رد مي کنند.

در خبرها نيامده بود که:

استخدام قراردادي فرزند يک غير فرهنگي در مراکز رفاهي متعلق به فرهنگيان به دستور قوامي نژاد با واکنش منفي فرهنگيان مواجه شده است. گويا تعداد قابل توجهي از فرزندان فرهنگيان براي همکاري در اين مراکز ثبت نام کرده بودند که به دستور رئيس و خارج از هر گونه ضابطه با اين آقازاده قراداد همکاري منعقد شده است که سبب نارضايتي شده است.