پيش بيني انصاري راد از آينده سياسي روحاني
پيش بيني انصاري راد از آينده سياسي روحاني

فحاشان و تهمت زنندگان نه اصولگرايند نه پايبند به دين/ فعاليت تندروها به ضرر اصولگرايان واقعي است نماينده پيشين مردم نيشابور در سه دوره مجلس مي گويد: دولت بايد در کمال شفافيت و بدون ذره‌اي پرده پوشي آنچه که هست و تحويل گرفته و انجام داده را براي مردم توضيح دهد و مردم بپذيرند که […]

IMG14561559فحاشان و تهمت زنندگان نه اصولگرايند نه پايبند به دين/ فعاليت تندروها به ضرر اصولگرايان واقعي است

نماينده پيشين مردم نيشابور در سه دوره مجلس مي گويد: دولت بايد در کمال شفافيت و بدون ذره‌اي پرده پوشي آنچه که هست و تحويل گرفته و انجام داده را براي مردم توضيح دهد و مردم بپذيرند که با يک دولت شفاف و آزاد روبه رو هستند.

حسين انصاري راد نماينده مردم در دوره هاي اول، پنجم و ششم مجلس در گفت‌وگو با «نامه نيوز» در خصوص هجمه‌هاي اخير عليه حسن روحاني گفت: همه ما مسلمانيم و به قرآن و خدا اعتقاد داريم، عده‌اي حسن روحاني را خيانتکار خوانده‌اند اين نسبت حتي به يک انسان عادي هم غير قابل قبول است چه برسد شخص دوم مملکت اسلامي. تهمت  و افترا از گناهان کبيره است.

وي تصريح کرد: خيلي برايم عجيب است که برخي از آقايان اين گونه تهمت مي‌زنند و روحاني را خيانت کار مي‌خوانند، تهمت خيانت نسبت کمي نيست، اگر خائن است خوب در کدام دادگاه به اثبات رسيده است. چه کسي اين موضوع را تاييد کرده است. اصلا ايشان در کدام زمينه به ملت ايران خيانت کرده است.

انصاري راد ادامه داد: معتقدم افرادي که اينگونه تهمت مي‌زنند و فحاشي مي‌کنند نه اصولگرا و نه پايبند به ديانت هستند.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب با اشاره به اختلاف ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان گفت: اصولگرايان معتقد و واقعي انسان‌هاي اصيل و باخدا هستند که فقط در کيفيت اجرا با اصلاح‌طلبان اختلاف دارند و اين هم هيچ گونه اشکال و ايرادي ندارد؛ در مرحله اول بايد بنشينند و با يک ديگر گفت‌وگو و اختلافات را حل و فصل کنند در نهايت صندوق راي است که قاطع خواهد بود.

وي تاکيد کرد: اختلاف ميان اين دو جريان بر سر کيفيت و نوع اجراي احکام است و نه در اصول و اعتقادات.

انصاري راد با بيان اين که اين تخريب‌‌ها قطعا به ضرر اصولگرايان تمام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اصول گرايان بايد هرگونه که شده است جلوي اين تندروان را بگيرند زيرا قطعا همه چيز در نهايت به ضرر آنان خواهد شد. رئيس‌جمهور کشورمان سعي کرده است به وظايف خود در قانون اساسي عمل کند و در اين راه مصمم است ومردم هم اين موضوع را به خوبي درک مي‌کنند.

نماينده پيشين نيشابور در مجلس درباره آينده سياسي حسن روحاني ادامه داد:حسن روحاني رئيس‌جمهور دور بعدي است. انصاري راد با بيان اين که روحاني وعده‌هايي داده است، خاطرنشان کرد: ايشان وعده ارتباط و تعامل با جهان را مطرح کردند که اين موضوع را در گفت‌وگوهاي هسته‌اي و روابط با جوامع بين‌المللي مي‌توان مشاهده کرد، روحاني روي اين مسئله بسيار جدي است و در حد توان به وعده‌هايش عمل کرده است

وي افزود: ايشان وعده مبارزه با فساد را مطرح کرده است که البته نواقصي راهم مي‌توان مشاهده کرد، که بخشي از آن مربوط به گذشته است و بخش ديگر مربوط به زيرساخت‌ها.

اين فعال سياسي يادآورشد: دولت بايد در کمال شفافيت و بدون ذره‌اي پرده پوشي آن چه که هست و تحويل گرفته و انجام داده را براي مردم توضيح دهد و مردم بپذيرند که با يک دولت شفاف و آزاد روبه رو هستند ، که خدا را شکر اين گونه هم هست.