در خبرها نيامده بود که:
در خبرها نيامده بود که:

در خبرها نيامده بود که: علي رغم تاکيد قانون مبني بر عدم دخالت نيروهاي نظامي له يا عليه کانديداهاي انتخاباتي؛ متاسفانه در روزهاي پاياني تبليغات انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي؛  برخي افراد منتصب به يکي از نهادها، با حضور در مناطق مختلف شهرستان هاي نيشابور و فيروزه به ويژه روستاها؛ با اشاره به ليست سي نفره […]

در خبرها نيامده بود که:

علي رغم تاکيد قانون مبني بر عدم دخالت نيروهاي نظامي له يا عليه کانديداهاي انتخاباتي؛ متاسفانه در روزهاي پاياني تبليغات انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي؛  برخي افراد منتصب به يکي از نهادها، با حضور در مناطق مختلف شهرستان هاي نيشابور و فيروزه به ويژه روستاها؛ با اشاره به ليست سي نفره کانديداها، با طرح اتهام تکراري و بي اساس وابستگي يکي از کانديداها به خارج از کشور! از مردم خواسته اند به وي راي ندهند. گفته مي شود اين اقدام غير قانوني در سطح بسيار گسترده اي انجام شده است. يک مقام مسئول در ستاد حميد گرمابي ضمن گلايه از اين رفتار؛به خيام نامه گفت: انتظار ما از همه ي نهادها پاي بندي به قانون است. اين اقدام نسنجيده احتمالا نتيجه ي تصميم شخصي و نادرست برخي افراد، بوده است که اميدواريم نتيجه ي اعتماد مردم به دکتر گرمابي، آن ها را متوجه عمل اشتباه خود نموده باشد. گفته مي شود اين اقدام ناشايست در کاهش آراي دکتر گرمابي به ويژه در روستاها بي تاثير نبوده است.

 

logo-base در خبرها نيامده بود که:

شهردار نيشابور که با سخنان احمد همت آبادي در جلسه ي شورا در آستانه ي استيضاح قرار گرفته است، اقدامات گوناگوني را براي جلب نظر اعضاي شورا و انصراف آنان از استيضاح شروع کرده است. گفته مي شود اکثر اعضا در برابر اين وسوسه ها مقاومت کرده اند و احتمال راي آوردن استيضاح زياد است.

 

در خبرها نيامده بود که:

قرار گرفتن شهردار بر لبه ي تيز استيضاح که به گفته ي رييس شورا 11 امضادارد (در صورتي که بر عهد خود باقي بمانند)؛ شهردار را وادار به اقدامات ديگري نيز نموده است؛ از جمله ايشان روز چهارشنبه ي 12 اسفندماه؛ 12 نفر از خبرنگاران را به دفتر خود دعوت کرده است و با تقديم 12کارت هديه ي 100 هزار توماني! تلاش نموده است فضاي رسانه اي شهر را به نفع خود تغيير دهد. البته «خيام نامه»، که در هيچ شرايطي بي طرفي و صداقت خود را معامله نخواهد کرد، خوش بختانه به اين جلسه دعوت نشده بود.