در خبرها نيامده بود که:
در خبرها نيامده بود که:

مروي و سوقندي به عنوان کانديداهاي  «حاميان ولايت» که نزديک به جبهه ي پايداري است؛ در نيشابور انتخاب شدند. سوقندي در انتخابات مجلس نهم نيز به عنوان کانديداي «حامي» دولت احمدي نژاد و نزديک به جبهه ي پايداري مطرح شده بود.نزديکي مروي به کانديداي جبهه ي پايداري در حالي است که وي در دو سال […]

مروي و سوقندي به عنوان کانديداهاي  «حاميان ولايت» که نزديک به جبهه ي پايداري است؛ در نيشابور انتخاب شدند. سوقندي در انتخابات مجلس نهم نيز به عنوان کانديداي «حامي» دولت احمدي نژاد و نزديک به جبهه ي پايداري مطرح شده بود.نزديکي مروي به کانديداي جبهه ي پايداري در حالي است که وي در دو سال اخير، به مناسبت هاي مختلف  سعي در معرفي خود به عنوان کانديداي «اعتدالي حامي دولت» داشته است. گفته مي شود مروي به هنگام ثبت نام در کمال تعجب، گرايش سياسي خود را«اصولگراي اصلاح طلب» عنوان نموده است. البته مروي که در انتخابات مجلس چهارم از به کمک فرهنگياني بالا رفت که عمدتا منتقد وضع موجود بودند اما پس از ورود به مجلس؛ در دامن سنت گرايان جاي گرفت. حمايت مروي از ناطق نوري در مجلس پنجم؛ عامل اصلي حذف او در مجلس ششم از طرف مردم شد. مشخص نيست که اين چرخش هاي متناسب با فضاي سياسي ، اين بار براي حضور در مجلس چه دستاوردي داشته باشد.

     در خبرها نيامده بود که:

اطلاع رساني هاي خيام نامه و تلاش برخي از اعضاي شورا سبب حساسيت نهادهاي نظارتي و درخواست موکد آن ها از شهردار براي پايان دادن به برخي رفتارهاي خلاف قانون وي از جمله  پايان دادن به خدمت برخي افراد تازه به خدمت گرفته شده در شهرداري شد. در همين رابطه شهردار ناچار شده کمتراز يک هفته پس از انتصاب زماني به عنوان سرپرست سازمان عمران؛ وي را از اين سمت برکنار نمايد. همچنين فقيه که چند ماه است بر خلاف مقررات سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي است ظاهرا از کار برکنار و در همان مجموعه به عنوان کارشناس، مشغول به کار شده است. البته برخي گزارش ها حکايت از اين دارد که هنوز نامه نگاري هاي سازمان فرهنگي ورزشي با امضاي فقيه صورت مي گيرد.

     در خبرها نيامده بود که:

دکه ي روزنامه فروشي ابتداي منوچهري جنوبي که در آغاز روي کار آمدن جناب شهردار، به دستور ايشان برچيده شده بود؛ پس از پي گيري مستاجر با حکم قضايي؛ دوباره نصب و فعاليت خود را آغاز نمود. با نصب اين دکه، المان نصب شده که هزينه ي قابل توجهي هم روي دست شهرداري گذاشته است؛ پشت دکه قرار گرفته و عملا از حيّز انتفاع خارج شده است.

   logo-base  در خبرها نيامده بود که:

شهردار نيشابور بابت 9 ماه حضور در شوراي  هر سازمان وابسته به شهرداري؛مبلغ سه ميليون و يکصدو پنجاه هزار تومان «پاداش» دريافت نموده است. اين در حالي است که وي چهار ماه اول سال 1394 را شهردار نيشابور نبوده است. گفتني است شهرداري نيشابور«هشت سازمان» وابسته دارد و به اين ترتيب در صورتي که پاداش دريافتي شهردار بابت عضويت وي در شوراي همه اين سازمان ها پرداخت شده باشد، حسيني در سال بيش از 32 ميليون تومان فقط حق پاداش از سازمان ها دريافتي دارد. بر اساس مصوبه ي شورا شهردار فقط حق دارد از يک سازمان پاداش دريافت نمايد. اين دريافت ها جدا از حقوق و اضافه کاري است که شهردار دريافت مي نمايد.

     در خبرها نيامده بود که:

شوراي مشورتي اصلاح طلبان نيشابور براي معرفي کانديداي خود در شهرستان هاي نيشابور و فيروزه به نتيجه رسيد. رضا مهرداد سخنگوي مجمع مشورتي اصلاح طلبان و نيز حاميان دولت در نيشابور در اين رابطه گفت: در پي رد صلاحيت گسترده ي چهره هاي اصلاح طلب و حامي دولت در نيشابور؛ مجمع مشورتي اصلاح طلبان پس از رايزني هاي فراوان يکي از چهره هاي مطرح نيشابوري و دانشگاهي، اقتصادي و فعال در عرصه ي سياسي کشور را که مورد تاييد شوراي نگهبان قرار گرفته است؛ به عنوان گزينه ي خود برگزيد. وي در خصوص گزينه ي دوم نيز خبر از رايزني هاي گسترده با  اعتداليون وحاميان دولت داد که نتيجه ي آن در روزهاي آتي اعلام خواهد شد