جوانان «بار» مشتاق ورزش، محتاج توجه
جوانان «بار» مشتاق ورزش، محتاج توجه

در شهر بار نيشابور بيش از 40 درصد جمعيت 7000 نفري را جوانان تشکيل مي دهندکه به فعاليت هاي ورزشي علاقه منداند . اين شهر داراي ورزشگاهي است که در سال 1388 افتتاح شد و مورداستقبال ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت. ورزشگاهي که از آن زمان تا کنون هيچ  تغييراتي در آن ايجاد نشده […]

9_9003087346_L600در شهر بار نيشابور بيش از 40 درصد جمعيت 7000 نفري را جوانان تشکيل مي دهندکه به فعاليت هاي ورزشي علاقه منداند .

اين شهر داراي ورزشگاهي است که در سال 1388 افتتاح شد و مورداستقبال ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفت. ورزشگاهي که از آن زمان تا کنون هيچ  تغييراتي در آن ايجاد نشده است مگر تخريب روزبه روزي که به جهت عدم نظارت بر پيمانکار وتحويل ناقص ايجاد مي شود.

سيد سراج الدين حسيني در اين باره به خبرنگار ما گفت : مهمترين و اساسي ترين اولويت شهر بار در زمينه ورزشي احداث و راه اندازي يک سالن چند منظوره ورزشي در داخل شهر بار است .

وي ادامه داد : قطعا احداث سالن ورزشي کمک بسيار شاياني جهت افزايش فعاليت هاي جسماني در ميان مردم خصوصا بانوان و نوجوانان خواهد کرد.

حسيني ترصيح کرد : خواسته ما از مسئولين تنها و تنها رسيدگي و توجه بيشتر به مسئله ورزش و اهميت آن در جامعه است که قاعدتا مي بايست چنين توجهي را از طريق احداث سالن چند منظوره در شهر بار علنا بروز دهند.

ديگر عضو شوراي اسلامي شهر بار گفت : ورزش در شهر بار از قدمت بسيار بالايي برخورددار است و پهلوانان نامي در عرصه هاي ورزش دوميداني ، واليبال ، فوتسال و کشتي در اين شهر رشد کرده و باعث افتخار هستند. اين موضوع همت وتلاش همه مسئولين را مي طلبد تا در جهت ايجاد فضاي سالم براي تقويت و رشد جسماني جوانان راه چاره اي را تدبير کنند .

سيد حسن رضوي ادامه داد : در جلسه شوراي اداري شهرستان با حضور استاندار مصوب شد که احداث سالن هاي ورزشي چند منظوره در شهر هاي اقماري و مراکز بخش ها در دستور کار متوليان امور ورزشي قرار گيرد. اما متوسفانه با گذشت 8 ماه از اين مصوبه هنوز اقدام عملي در اين زمينه انجام نشده است. ما در شوراي اسلامي شهر اين آمادگي را داريم تا بهترين موقعيت در اختيار اداره تربيت بدني يا نهاد هاي مسئول ديگر به صورت رايگان قرار دهيم و در ساخت آن نيز مشارکت کنيم .

عضو شوراي اسلامي شهرستان نيشابور تاکيد کرد : وقتي عده اي زيادي از جوانان را در زمين هاي غير استاندارد ورزشي در حال تمرين و برگزاري مسابقات ورزشي مي بينم خودم را شرمنده اين جوانان مي بينم و به عنوان يک شهروند نه يک مسئول از فرماندار ويژه شهرستان انتظار دارم تا با نگاه ويژه در جهت احداث سالن هاي ورزشي چند منظوره فضايي با نشاط را براي جوانان فراهم آورند تا شاهد مشکلات انحراف جوانان به مصرف مواد مخدر و معضلات ناشي از آن نباشيم و با تربيت جواناني سالم آينده خوب را رقم بزنيم .

رييس شوراي اسلامي شهر بار از تلاش جمعي علاقه مندان به ورزش سنتي کشتي در شهر بار، هيئت کشتي باچوخه و حمايت هاي مادي و معنوي نمايندگان مجلس، فرماندار و خيرين  دراحداث و تکميل و راه اندازي گود کشتي شهداي شهر بار تشکر و قدرداني کرد.

مجتبي باري ديگر عضو شهر بار با اشاره به اقداماتي که از سوي شوراي اسلامي شهر در زمينه ورزش در شهر بار انجام شده اهداي يک زمين 1500 متري به بسيج جهت احداث سوله ورزشي، همکاري در احداث گود کشتي و همکاري جهت برگزاري 3 دوره مسابقات کشتي با چوخه کشوري شهر بار، تشکيل هيئت کشتي و فوتبال در شهر بار با کمک خيرين پيشکسوت و ورزشکاران، همکاري در برگزاري اولين ليگ فوتسال در شهر بار در تابستان 4 ، ديدار حضوري با وزير ورزش و جوانان را از اقدامات انجام شده در اين زمينه عنوان کرد.