مسير آزادراه حرم تا حرم اصلاح شد
مسير آزادراه حرم تا حرم اصلاح شد

مسير آزادراه حرم تا حرم اصلاح شد به گفته معاون استاندار و فرماندار نيشابور، طرح آزاد راه «حرم تا حرم» با کاهش فاصله آن از 15 کيلومتري به 5 کيلومتري نيشابور و ايجاد ورودي و خروجي هاي لازم، اصلاح شده است. مظفري از پيگيري شهروندان و حساسيت رسانه اي ايجاد شده در اين زمينه و […]

مسير آزادراه حرم تا حرم اصلاح شد

به گفته معاون استاندار و فرماندار نيشابور، طرح آزاد راه «حرم تا حرم» با کاهش فاصله آن از 15 کيلومتري به 5 کيلومتري نيشابور و ايجاد ورودي و خروجي هاي لازم، اصلاح شده است. مظفري از پيگيري شهروندان و حساسيت رسانه اي ايجاد شده در اين زمينه و وفاق ميان مسئولان براي اعاده حق نيشابور تشکر کرد.

احداث آزادراه حرم تا حرم که قرار است مسير قم به مشهد را کاهش داده و شاهراه ارتباطي مهم شرق به مرکز کشور در سال هاي آينده به شمار مي رود و به علت عدم مطالعه اجتماعي و فرهنگي طراحان آن، نيشابور، يکي از مهم ترين شهرهاي شرق کشور را از مسير حذف نموده بود، باعث واکنش هاي زيادي از سوي شهروندان نيشابوري در شبکه هاي اجتماعي و رسانه اي شهرستان شده بود.

پيش از اين خيام نامه در گزارش مفصلي از حذف نيشابور و بي تفاوتي نمايندگان و مسئولان شهرستان در اين مورد انتقاد کرده و از قول مظفري، فرماندار، نوشته بود: با اين شرايط، آزاد راه احداث نشود، براي نيشابور بهتر است. در شماره آينده جزييات مفصلي از اين اتفاق را گزاش خواهيم کرد.