اگر واقعا دلواپس وضعيت فرهنگ هستيد…
اگر واقعا دلواپس وضعيت فرهنگ هستيد…

اگر واقعا دلواپس وضعيت فرهنگ هستيد، چرا به جز دولت از 26 دستگاه متولي با بيش از 30 هزار ميليارد ريال بودجه، نمي پرسيد نامه سرگشاده صادق زيباکلام به سيداحمد خاتمي امام جمعه تهران: اينکه امور فرهنگي جامعه، هدايت و ارشاد مردم، متدين کردن آنان، محجبه نمودن نسوان و …. وظيفه دولت است را جنابعالي […]

اگر واقعا دلواپس وضعيت فرهنگ هستيد، چرا به جز دولت از 26 دستگاه متولي با بيش از 30 هزار ميليارد ريال بودجه، نمي پرسيد

نامه سرگشاده صادق زيباکلام به سيداحمد خاتمي امام جمعه تهران: اينکه امور فرهنگي جامعه، هدايت و ارشاد مردم، متدين کردن آنان، محجبه نمودن نسوان و …. وظيفه دولت است را جنابعالي يا آيت الله سيداحمد علم الهدي يا آيت الله موحدي کرماني يا آقايان ديگر از کدام يک از اصول قانون اساسي استخراج مي نماييد؟

جناب آيت الله سيداحمد خاتمي؛ بنده يک بار نديدم که جنابعالي يا ساير ائمه جمعه بعلاوه ساير منتقدين فرهنگي دولت به سروقت اين نهادها بروند و محض خالي نبودن عريضه هم که شده يک بار از صداوسيما، شوراي عالي انقلاب فرهنگي، يک دوجين دستگاه ها و نهادهاي تبليغاتي، شوراي عالي حوزه هاي علميه، سازمان تبليغات اسلامي و … توضيح بخواهند که در برابر آن 30000 (سي هزار) ميليارد ريالي که از بيت المال مي گيرند، کدام گام جدي و اصولي را براي رشد، گسترش و ارتقاء فرهنگ کشور برداشته اند؟ اگر وضع فرهنگ کشور آن گونه که حضرتعالي معتقديد خراب است، چرا فقط ارشاد و قوه مجريه مي بايستي پاسخگو باشند و جنابعالي حاضر نيستيد بالاتر از گل به آن 26 نهاد ديگر که 5 برابر ارشاد بودجه شان است و به احدي هم پاسخگو نيستند تذکري بدهيد و چيزي بفرمائيد؟ اگر هم به آنان انتقادي نداريد چون کارشان را درست انجام داده اند، پس خيلي هم وضع فرهنگي کشور نمي تواند آنگونه که مي فرمائيد آشفته و نابسامان باشد.