در خبر ها نیامده بود که (230)
در خبر ها نیامده بود که (230)

در خبرها نيامده بود که: اطلاعات شخصي و پرسنلي بازنشستگان فرهنگي در حالي در اختيار «موسسه ي فرهنگي» متعلق به برادر «علي مروي»قرار گرفته است که تعداد زيادي از اين بازنشستگان با «مراجعه حضوري »و يا «تماس تلفني»با خيام نامه ضمن «غير اخلاقي و غير قانوني »دانستن اين اقدام ؛ خواستار «رسيدگي فوري مسئولان و […]

در خبرها نيامده بود که:

اطلاعات شخصي و پرسنلي بازنشستگان فرهنگي در حالي در اختيار «موسسه ي فرهنگي» متعلق به برادر «علي مروي»قرار گرفته است که تعداد زيادي از اين بازنشستگان با «مراجعه حضوري »و يا «تماس تلفني»با خيام نامه ضمن «غير اخلاقي و غير قانوني »دانستن اين اقدام ؛ خواستار «رسيدگي فوري مسئولان و بازگشت اطلاعاتشان» از موسسه ي مزبور شدند. معترضين همچنين معتقد بودند: اين رفتار آقاي مروي از مصاديق استفاده ي ابزاري است ! ايشان نمايندگي شان را مديون فرهنگيان هستند. اما متاسفانه پس از ورود به مجلس فقط موقع انتخابات از «فرهنگيان» يادي مي کنند! ايشان اگر به فکر ما بودند حداقل فراکسيون«فرهنگيان» مجلس را احيا مي کردند تا با رايزني؛ افرادي توانمند چون «نجفي»وزير شوند. يک مقام مسئول در گفتگو با خيام نامه ضمن تاييد خبر فوق اظهار داشت: ارسال اطلاعات از طريق سيستم اداري نبوده است و با پي گيري مسئولين مربوطه اين اطلاعات عودت داده شده است»گفته مي شود اين اطلاعات احتمالا از طريق يکي از اعضاي هيئت مديره ي کانون بازنشستگان که روابط نزديکي با «مروي»دارد منتقل شده است.

در خبرها نيامده بود که:

تعويض«درِ»ورودي دبيرستان خيام واکنش عده ي زيادي از دوستداران ميراث فرهنگي را به دنبال داشته است.اين افراد در تماس با خيام نامه عنوان نمودند:«درِ» قبلي تناسب بيشتري با «سر در تاريخي دبيرستان» داشته است و تغيير آن بدون توجه به ويژگي هاي معماري «سر در» بوده است آن ها خواستار اقدام آموزش و پرورش و ميراث فرهنگي در اين خصوص شدند.

در خبرها نيامده بود که:

تعداد زيادي از «ورزشکاران و پيشکسوتان ورزشي» شهرستان با حضور در فرمانداري نسبت به وضعيت «مديريت ورزش» شهرستان اعتراض و خواستار رسيدگي فوري «آقاي فرماندار» به اين وضعيت شدند.گفته مي شود افراد حاضر در اين جلسه نسبت به دخالت هاي يک«آقاي نماينده» در امور ورزشي شهرستان از طريق حمايت از رييس اداره ي تربيت بدني به شدت معترض بودند. گفتني است اميني رييس اداره ي تربيت بدني ارتباطات خاص خود با اين آقاي نماينده را هيچ گاه پنهان نکرده است.

در خبرها نيامده بود که:

برخي افراد از هم اکنون با مراجعه به برخي مسئولين شهرستان و مديران شرکت هاي توليدي، سعي در جذب کمک آنان براي «کاروان هاي پياده» مي نمايند. گفته مي شود با توجه به در پيش بودن انتخابات مجلس در اسفند 1394؛ تلاش هاي زودهنگام و سازماندهي شده ي اين افراد، بي ارتباط با اين انتخابات نيست.

در خبرها نيامده بود که:

برخي افراد با هدف احداث جاده ي دسترسي به «معدن سنگ» واقع در «آب کوزه ي »شهر بار؛ اقدام به تخريب گسترده ي محيط زيست اين منطقه نموده اند. گفته مي شود خوشبختانه با دستور«دادستان شهرستان» احداث اين جاده و تخريب بيشتر محيط زيست ، متوقف شده است. اميدواريم اين توقف هميشگي باشد.