در خبرها نيامده بود
در خبرها نيامده بود

در خبرها نيامده بود که: هر چند تا انتخابات مجلس دهم در اسفند 94، مدت زيادي باقي مانده است اما فعاليت هاي زودرس انتخاباتي به صورت غير رسمي و به اشکال گوناگون آغاز شده است. کانديداهاي احتمالي تلاش مي کنند با رايزني و يارگيري در شهر و روستا، شانس خود را افزايش دهند. در خبرها […]

در خبرها نيامده بود که:

هر چند تا انتخابات مجلس دهم در اسفند 94، مدت زيادي باقي مانده است اما فعاليت هاي زودرس انتخاباتي به صورت غير رسمي و به اشکال گوناگون آغاز شده است. کانديداهاي احتمالي تلاش مي کنند با رايزني و يارگيري در شهر و روستا، شانس خود را افزايش دهند.

در خبرها نيامده بود که:

پس از توقف انتشار ماهنامه ي غير قانوني «نداي خدمتگزار» متعلق به سبحاني نيا در سال 88، اين نماينده ي مجلس بالاخره به اقدام غيرقانوني خود در حوزه ي اطلاع رساني پايان داد و نشريه ي «نداي نيشابور» را پس از اخذ مجوزهاي قانوني روي دکه فرستاد. خيام نامه ضمن تبريک به اين نماينده ي قانونگذار، براي اين نشريه و هفته نامه «فضل نامه» آرزوي موفقيت دارد.

در خبرها نيامده بود که:

علي مروي نماينده ي نيشابور با اخذ مجوزهاي قانوني موسسه ي فرهنگي« فرهنگ شهر» در صدد انتشار هفته نامه اي به همين نام است.

در خبرها نيامده بود که:

بانيان دعوت از روحاني تندرو« حميد روحاني» در صدد دعوت از يک فرد افراطي ديگر «حسن عباسي» براي سخنراني در نيشابور هستند.حسن عباسي از چهره هاي افراطي محافظه کار و رييس مرکز خودخوانده ي «مطالعات دکترينال بدون مرز!» است.

در خبرها نيامده بود که:

برخي از گروه هاي قومي که از شهرها و استان هاي ديگر در ساليان اخير به نيشابور مهاجرت و ساکن شده اند با تشکيل انجمن هاي مخفي،تلاش مي کنند اثر گذاري بيشتري بر اوضاع سياسي و اجتماعي داشته باشند.گفتني است مهمترين شرط ورود به اين انجمن ها « ولادت از پدر و مادر متعلق به قوميت هاي مذکور» است.

در خبرها نيامده بود که:

علي رغم همکاري نکردن اداره ي تربيت بدني نيشابور در برگزاري مسابقات جام کشتي شهداي هنرستان هاي فني نيشابور؛ رييس اين اداره تلاش وافري براي لحاظ کردن اين مسابقات در کارنامه ي خود به عمل آورده است.