اظهارات مروي در خصوص پشت پرده
اظهارات مروي در خصوص پشت پرده

اظهارات مروي در خصوص پشت پرده انتخاب فرماندار و تغيير مديران شهرستان علي مروي نماينده نيشابور در مجلس در خصوص روند انتخاب فرماندار بيان داشت: يک سال و نيم اين موضوع زمان برد تا فرماندار شايسته در نيشابور منصوب شود. ما تمام تلاش مان را کرديم که شخص فاقد شاخص هاي مورد نظر مردم منصوب […]

اظهارات مروي در خصوص پشت پرده

انتخاب فرماندار و تغيير مديران شهرستان

علي مروي نماينده نيشابور در مجلس در خصوص روند انتخاب فرماندار بيان داشت: يک سال و نيم اين موضوع زمان برد تا فرماندار شايسته در نيشابور منصوب شود. ما تمام تلاش مان را کرديم که شخص فاقد شاخص هاي مورد نظر مردم منصوب نشود در حالي که از طرف وزارت کشور اصرار و فشار وجود داشت و براي منافع نيشابور در اين راه حتي از روابط دوستانه و فاميلي نيز استفاده کردم.

علي مروي در پاسخ سؤال خبرنگار ما مبني بر اينکه آيا منظور وي از استفاده از روابط فاميلي و دوستانه براي انتخاب فرماندار نيشابور، موضوع وصلت دختر وي با پسر وزير کشور بوده، اين موضوع را تأييد کرد ولي تمايل نداشت بيشتر به موضوع پرداخته شود و آن را در جهت منافع شهر عنوان کرد.

وي با تأکيد بر اينکه خودم هيچ گاه دنبال تغيير مديريت ها و دخالت در انتصاب ها نيستم، خاطرنشان کرد: منتها وقتي برخي ديديم مسئولين در استانداري براي فرمانداري بر روي نامني اصرار دارند، ما هم مي گفتيم اگر بنا به او باشد، پس ما هم مي گوييم آهويي بيايد. چون هر دو در بسياري از موارد نقاط مشترک داشتند، هر دو در مجموعه جهاد و تعاون روستايي سابقه داشتند، هيچ کدام وزارت کشوري نبودند ولي آهويي امتياز بومي بودن را داشت و مقام مافوق نامني هم بوده است، از اين رو آهويي ارجح بود.

وي در پاسخ به سؤالي ديگر در خصوص تغييرات مديريتي در ادارات شهرستان، بيان کرد: مديران اغلب ادارات تغيير کرده اند و تنها چند مورد مانده اند که ادارات صنعت، تربيت بدني و جهاد از آن جمله مي باشد. مدير جهاد که در حال تغيير است، مدير صنعت و معدن هم در حال پيگيري است و با مدير کل هم صحبت کرديم و ايشان گفت آقاي سراج قانونا هم نمي تواند بماند چون نيروي شرکت شهرک هاي صنعتي است. با آقاي بيدکي صحبت کردم ولي نپذيرفت و دنبال گزينه اي مناسب هستيم.

مروي همچنين با اشاره به با اجماع نظري که در ورزشکاران در خصوص تغيير مدير اداره ورزش و جوانان بود، گفت: من از همان ابتدا به وزير کشور و مدير کل اين نارضايتي ها را منعکس کردم. آقاي وزير هم گفت که ايشان بايد برود، آقاي خادم هم موافق بود اما هيچ وقت عملي نمي شد و اين اواخر که با اداره کل تماس داشتم گفتند از دفتر وزير تماس گرفته اند و گفته اند فعلا تغيير نکند. در مجموع ماجرا در حال پيگيري است و بايد به نظر ورزشکاران توجه کرد. من حرف ها را منتقل مي کنم و ان شااله تصميم بگيرند.

گفتني است: هر سه مدير ياد شده از نزديکان و بعضا بستگان نزديک ديگر نماينده شهرمان در مجلس مي باشند.