بازي کامپيوتري ضد موسوي، کروبي و خاتمي!
بازي کامپيوتري ضد موسوي، کروبي و خاتمي!

بازي کامپيوتري ضد موسوي، کروبي و خاتمي! «فتنه را بگير»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوي»، «شليک به مرتد» و «جدال با فتنه گران»! بازيهاي کامپيوتري هستند که درونمايه اي با مضامين مبارزه با «فتنه گران» دارد و سايت هنر ناب اسلامي در سايت خود منتشر کرده است. اين بازيها که قابل دانلود براي عموم است، هداياي […]

بازي کامپيوتري ضد موسوي، کروبي و خاتمي!

«فتنه را بگير»، «بازگشت مختار»، «سقوط موسوي»، «شليک به مرتد» و «جدال با فتنه گران»! بازيهاي کامپيوتري هستند که درونمايه اي با مضامين مبارزه با «فتنه گران» دارد و سايت هنر ناب اسلامي در سايت خود منتشر کرده است. اين بازيها که قابل دانلود براي عموم است، هداياي سايت براي عموم مردم ناميده شده است!

به نوشته شرق، در اين بازيهاي کامپيوتري چهره ميرحسين موسوي، مهدي کروبي، زهرا رهنورد، سيدمحمد خاتمي و مهدي هاشمي نمايان ميشود که کاربران بايد با شليک به آنان، به مبارزه با افرادي که دشمنان نظام ميخوانندشان، بپردازند. در اين بازي در فضايي وارد خواهيم شد که پوستري از مهندس موسوي با کراوات و شالي سبز و چهره موسوي به همراه کروبي و خاتمي و خانم رهنورد جلو مخاطب مي آيد که بازيگر بايد با شليک به آنان امتياز خود را افزايش دهد اگر نه از «بصيرتش» کم خواهد شد!!!

در پوستر اين بازي عکس مهدي هاشمي با عنوان «تحت تعقيب؛ زنده و مرده صفر دلار» منتشر شده است. مسئول سايت  در پاسخ به اين سوال که چه موسسات يا ارگان هايي به ساخت چنين بازي هايي دست زده اند، مي گويد: اين بازي ها توسط افرادي خودجوش! ساخته شده و موسسه هنرهاي ناب اسلامي هم آنها را منتشر کرده است.