در خبرها نيامده بودکه:
در خبرها نيامده بودکه:

در خبرها نيامده بودکه: ظاهرا انتخاب نامني به عنوان فرماندار نيشابور قطعي شده و وي بزودي معرفي خواهد شد. اطلاعات رسيده به خيام نامه حاکي است وي مدير اجرايي توانمندي است و در شرايط کنوني مي تواند با تفکر توسعه اي که دارد گره گشاي برخي عقب ماندگي ها باشد. هر چند برخي فعالين سياسي […]

در خبرها نيامده بودکه:

ظاهرا انتخاب نامني به عنوان فرماندار نيشابور قطعي شده و وي بزودي معرفي خواهد شد. اطلاعات رسيده به خيام نامه حاکي است وي مدير اجرايي توانمندي است و در شرايط کنوني مي تواند با تفکر توسعه اي که دارد گره گشاي برخي عقب ماندگي ها باشد. هر چند برخي فعالين سياسي با وسواس به کارنامه سياسي او مي نگرند. خيام نامه اميدوار است در صورت حضور ايشان، مطالبات به حق مردم مورد توجه قرار گيرد.

در خبرها نيامده بودکه:

مسابقات دو و ميداني آموزشگاه هاي نيشابور به دليل مخالفت اداره ي تربيت بدني، در پيست استاندارد ورزشگاه تختي برگزار نشد و نونهالان شهر به ناچار مسابقات خود را در پيست غير استاندارد شهيد عابدي برگزار کردند که بر سلامتي آنان قطعا اثرات سوئي خواهد داشت. از دلايل مخالفت تربيت بدني شهرستان اطلاعي در دست نيست.

در خبرها نيامده بودکه:

تيراژ خيام نامه به رقم 4 تا 5 هزار نسخه ي قبل از توقيف نزديک شده و تعداد زياد کاربران سايت و فضاي مجازي و مشترکان اينترنتي را نيز بايد بر اين تعداد افزود. اين نشريه هفنه گذشته براي ششمين بار در سال 93 به چاپ دوم رسيد. گفتني است خيام نامه قبل از توقيف با چهار و گاه تا پنج هزار نسخه فروش يکي از پر تيراژترين هفته نامه هاي محلي استان بود.

درخبرها نيامده بود که:

در پي طرح استيضاح شهردار گويا برخي نهادها و افراد مسئول و غير مسئول، از داخل و خارج شهرستان استيضاح شهردار را در شرايط کنوني به مصلحت شهر ندانسته اند.

البته در پي طولاني شدن روند طرح سوال و استيضاح شهردار؛ ابهام و ترديد در خصوص ماندن يا نماندن شهردار، اثرات نامناسبي بر ذهن و کار مديران و پرسنل شهرداري گذاشته است.