كشف 4 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق
كشف 4 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق

  رییس پلیس نیشابور از كشف 4 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد . ، سرهنگ حسين دهقانپور، گفت: این مرغ های قاچاق توسط 3 دستگاه كاميون حامل مرغ زنده حمل می شدند که در پی احراز قاچاق بودن این اقدام، […]

 

رییس پلیس نیشابور از كشف 4 هزار و 500 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در اين شهرستان خبر داد .

، سرهنگ حسين دهقانپور، گفت: این مرغ های قاچاق توسط 3 دستگاه كاميون حامل مرغ زنده حمل می شدند که در پی احراز قاچاق بودن این اقدام، این خودروها در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، متوقف شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، ماموران پلیس اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی کردند و نهایتا خودرو هاي موردنظر شناسایی و با علائم هشدار دهنده متوقف شدند.

ماموران پس از متوقف کردن2 دستگاه كاميون و يك دستگاه كاميونت 4 هزار و 500 قطعه مرغ گوشتي بدون مجوز اداره دامپزشكي را به ارزش يك ميليارد و 50 ميليون ريال كشف كردند .

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي 3 فرد متخلف به مراجع قضائي از همكاري و تعامل شهروندان با پليس و گزارش به موقع مردمی قدردانی و تاكيد كرد: همه ما در توليد امنيت سهم داریم و مهم ترين شرط پايداري امنيت در هر جامعه مشاركت مردم با پليس است.