آتش گرفتن پرايد در جاده باغرود
آتش گرفتن پرايد در جاده باغرود

يک دستگاه خودرو پرايد در کيلومتر 10 جاده باغرود دچار آتش سوزي شد و موتور آن کاملا در آتش سوخت. مدير عامل آتش نشاني نيشابور در اين باره به خبرنگاران  گفت : اين خودرو که از سمت شمال به جنوب در حرکت بود، در قسمت موتور دچار آتش سوزي شد. به گفته حسيني اين  خودرو […]

يک دستگاه خودرو پرايد در کيلومتر 10 جاده باغرود دچار آتش سوزي شد و موتور آن کاملا در آتش سوخت.

مدير عامل آتش نشاني نيشابور در اين باره به خبرنگاران  گفت : اين خودرو که از سمت شمال به جنوب در حرکت بود، در قسمت موتور دچار آتش سوزي شد.

به گفته حسيني اين  خودرو فاقد خاموش کننده دستي بود و مالک يک رستوران در نزديک محل حادثه از خاموش کننده دستي رستوران براي خاموش کردن آتش استفاده کرده بود که نتوانسته بود آتش را به طور کامل خاموش کند. مردم نيز با ريختن خاک و شن کنار جاده سعي در خاموش کردن آتش نموده بودند که اين کار نيز موفقيت آميز نبود.

در اين زمان، با رسيدن نيروهاي آتش نشاني بلافاصله عمليات خاموش کردن آتش آغاز شد و آتش نشانان توانستند با خاموش کردن آتش از سرايت آن به داخل خودرو جلوگيري نمايند .

در اين آتش سوزي کسي آسيب نديد ولي قسمت موتور خودرو در آتش سوخت.علت آتش سوزي نيز در دست بررسي است ولي احتمالا ناشي از نقص فني بوده است.

مديرعامل آتش نشاني به شهروندان توصيه کرد: در هنگام بروز آتش سوزي در قسمت موتور خودرو، کاپوت ماشين را به اندازه اي بالا بياوريد که شيلنگ خاموش کننده  داخل آن قرار گيرد و سپس مواد اطفايي را به درون آن شليک کنيد.