قهرمان آسيا به نيشابور بازگشت
قهرمان آسيا به نيشابور بازگشت

اسرار، رکورد خودش و آسيا را شکست مردم نيشابور از ملي پوش رشته سنگنوردي شهرشان، که پس از کسب نشان طلاي مسابقات قهرماني آسيا به وطن بازگشته بود، استقبال کردند. احسان اسرار ملي پوش سنگنورد نيشابوري که موفق به شکستن رکورد مسابقات قهرماني جوانان آسيا و کسب مدال طلاي اين مسابقات در رشته سرعت شده […]

اسرار، رکورد خودش و آسيا را شکست

مردم نيشابور از ملي پوش رشته سنگنوردي شهرشان، که پس از کسب نشان طلاي مسابقات قهرماني آسيا به وطن بازگشته بود، استقبال کردند.

احسان اسرار ملي پوش سنگنورد نيشابوري که موفق به شکستن رکورد مسابقات قهرماني جوانان آسيا و کسب مدال طلاي اين مسابقات در رشته سرعت شده بود، به نيشابور بازگشت و مورد استقبال مردم و مسئولان شهرش قرار گرفت.

در مسابقات سنگنوري قهرماني جوانان آسيا که در کشور سنگاپور برگزار شد، احسان اسرار با ثبت رکورد   «شش ثانيه و ده صدم ثانيه» علاوه بر آن که بر سکوي نخست آسيا جاي گرفت، موفق به بهبود 35 صدم ثانيه اي رکورد اين مسابقات شد. رکورد پيشين سنگنوردي جوانان آسيا هم متعلق به خود او بود.

اين ورزشکار ظهر چهارشنبه گذشته در ميان استقبال ورزشکاران، مردم ورزش دوست و مسئولان شهر وارد نيشابور شد.

 

گفتني است تيم ملي سنگ نوردي نوجوانان و جوانان کشورمان در رقابت هاي سنگنوردي قهرماني آسيا موفق به کسب 2 نشان طلا در بخش مردان و زنان شد که يکي از اين دو  مدال خوش رنگ را احسان اسرار، جوان شايسته نيشابوري، براي ايران کسب کرد.