در خبر ها نیامده بود …
در خبر ها نیامده بود …

در خبرها نیامده بود که: با نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ به تدریج هویت سیاسی کاندیداها برای کنش گران سیاسی و علاقه مندان روشن تر می شود. خبرهای دریافتی حکایت از این دارد در هفته ی گذشته در مراسمی که سنت گرایان در یکی از مساجد شهر با حضور «حمید ترقی […]

در خبرها نیامده بود که:

با نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ به تدریج هویت سیاسی کاندیداها برای کنش گران سیاسی و علاقه مندان روشن تر می شود. خبرهای دریافتی حکایت از این دارد در هفته ی گذشته در مراسمی که سنت گرایان در یکی از مساجد شهر با حضور «حمید ترقی »عضو ارشد حزب محافظه کار موتلفه برگزار کردند؛ برخی کاندیداهای شورای شهر نیشابور حضور داشتند. این در حالی است که این افراد در مواجهه با مردم یا خود را نزدیک به اصلاحات و کاندیدای اصلاح طلبان معرفی می کنند یا کاندیدای مستقل. معلوم نیست کسانی که با پهن کردن سفره و رفتارها و مواضع متناقض سیاسی به فهم و شعور رای دهندگان توهین می کنند؛ چگونه می توانند امانتدار خوبی برای رای و اموال مردم باشند.

در خبرها نیامده بود که:

ظاهرا واگذاری «سرای محله» به نیروی انتظامی برای ایجاد کلانتری 14 به محلی برای اختلاف مسئولین تبدیل شده است. در همین رابطه چند تن از ساکنان منطقه ی 14 معصوم در تماس یا مراجعه به خیام نامه؛ با اشاره به آسیب های حاشیه نشینی، بر لزوم ایجاد کلانتری در این منطقه تاکید کردند. این افراد با اشاره به درخواست بسیاری از ساکنین و موافقت اکثر قریب به اتفاق مسئولان شهر؛ خواستار تسریع در ایجاد کلانتری در این منطقه شدند تا ساکنان این منطقه از نعمت آسایش و آرامش برخوردار شوند.

در خبرها نیامده بود که:

حضور برخی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا ی شهرستان نیشابور در مجلس میهمانی یکی از کاندیداها که به مناسبت تولد حضرت امیر در باغ شخصی وی در جاده ی باغ رود برگزار شده بود؛ خبر ساز شده است. شگفتی آنجاست که این کاندیدا ابتدا توسط این هیات صلاحیت اش تایید نشده بود اما اکثریت اعضای هیات تصمیم گرفتند ضمن دعوت از وی برای مراجعه ی حضوری؛ دفاعیات وی را نیز بشنوند. خبرهای رسیده حکایت از این دارد این تدبیر گویا موثر واقع شده و ایشان تایید شده اند.

در خبرها نیامده بود که:

در نبود احزاب شناسنامه دار در فضای سیاسی ایران به ویژه در زمان انتخابات همیشه شاهد ظهور گروه های سیاسی بدون شناسنامه ای هستیم که در هنگام انتخابات از اعتماد رای دهندگان استفاده؛ اما هیچ گاه پاسخگوی عملکرد کاندیداهای مورد حمایت خود نبوده اند. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد؛ پس از عملکرد ضعیف و پر مسئله کاندیداهای مورد حمایت یک گروه بی نام و نشان سیاسی در شورای چهارم؛ این گروه قصد دارد در شورای پنجم نیز با اسم و عنوانی جدید افرادی را به مردم معرفی کند تا پاسخگوی کاندیداهای معرفی شده ی قبلی نباشد.