حوادث
حوادث

مرگ دلخراش زن سالخورده در برخورد با موتورسيکلت زني سالخورده در پي تصادف با يک دستگاه موتورسيکلت در شهرستان نيشابور به طرز دلخراش جلو چشمان فرزندش جان باخت. به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: شنبه شب، 19 فروردين ماه، در پي اعلام تصادف فوتي در روستاي «آهوان» از توابع بخش زبرخان […]

مرگ دلخراش زن سالخورده در برخورد با موتورسيکلت

زني سالخورده در پي تصادف با يک دستگاه موتورسيکلت در شهرستان نيشابور به طرز دلخراش جلو چشمان فرزندش جان باخت.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: شنبه شب، 19 فروردين ماه، در پي اعلام تصادف فوتي در روستاي «آهوان» از توابع بخش زبرخان به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، تيمي از ماموران پاسگاه قدمگاه به همراه نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسين بيات مختاري افزود: در بررسي‌هاي عوامل انتظامي مشخص شد يک دستگاه موتور سيکلت با خانمي 70 ساله که به همراه پسرش در حال عبور از عرض خيابان بوده برخورد کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در اين حادثه عابر پياده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راکب موتورسيکلت مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان اعزام شد.

سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان کرد: کارشناس پليس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوي راکب موتورسيکلت اعلام کرده است.

مار سمي در موتور خودرو مرد نيشابوري

رکنا: مار سمي سر از خودروي پارک شده در زمين کشاورزي در نيشابور درآورد.

به گزارش  روابط عمومي آتش نشاني نيشابور، پارک کردن اتومبيل در زمين کشاورزي و گرماي موتور باعث شد که مار در داخل آن جا خوش کند. با ديدن مار و تماس مالک خودرو با سامانه 125 ستاد فرماندهي يک تيم از آتش نشانان ايستگاه 2 به محل اعزام شدند.

آتش نشانان با رسيدن به محل پس از جستجوي کامل خودرو، مار را در قسمت موتور خودرو پيدا و به دام انداختند.

نيروهاي عملياتي پس از ايمن سازي، خودرو را تحويل مالک دادند و مار را در طبيعت رهاسازي کردند.

قمه کشي داماد خانواده براي پدرزن و مادرزن

در ساعات مياني روز دوشنبه پيش، دو مرد جوان يک زن و مرد را با قمه از ناحيه سر و دست مجروح کرده بودند که هنگام فرار از شهر توسط پليس نيشابور دستگير شدند.

به گزارش خبرگزاري ها،  ظهر روز دوشنبه 21 فروردين ماه،  رهگذران خيابان فردوسي شمالي صحنه درگيري خونين و ناجوانمردانه بين دو جوان و يک زن و شوهر ميان سال را مشاهده کردند.

به گفته پليس، فرد قمه کش داماد اين زن و شوهر بوده است. پليس مدعي شد وي توسط دوربين هاي هوشمند پليس شناسايي و هنگام فرار از شهر همراه همدست خود دستگير شده است.

با اين حال در گزارش اين خبرگزاري ها مشخص نيست که با وجود آن که يکي از اين دو ضارب شرور، داماد زن و شوهر مضروب بوده است، نقش دوربين هاي پليس در شناسايي آن ها چه بوده است.