دستگيري کيف قاپان حرفه اي با 15 فقره سرقت
دستگيري کيف قاپان حرفه اي با 15 فقره سرقت

گروه استان ها- خراسان رضوي- با تلاش ماموران کلانتري 11 طالقاني شهرستان نيشابور  کيف قاپان  حرفه اي دستگير و 15 فقره سرقت کشف شد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارشات متعددشهروندان مبني بر کيف قاپي در خيابان هاي فرعي و نقاط خلوت توسط […]

109064گروه استان ها- خراسان رضوي- با تلاش ماموران کلانتري 11 طالقاني شهرستان نيشابور  کيف قاپان  حرفه اي دستگير و 15 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارشات متعددشهروندان مبني بر کيف قاپي در خيابان هاي فرعي و نقاط خلوت توسط دو جوان با موتورسيکلت  بررسي موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتري 11 طالقاني شهرستان نيشابور قرار گرفت.

سرهنگ «اکبر آقابيگي «خاطر نشان کرد :مامورات تجسس کلانتري با بررسي نحوه سرقت ها و با راهنمايي هاي مالباختگان موفق شدند يکي از متهمان را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را در يک اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير کردند .

وي تصريح کرد :متهم 19 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پليس به 10 فقره کيف قاپي با کمک و همدستي دوستش اعتراف که بلافاصله ديگر همدست 18 ساله وي نيز در اقدام ضربتي ديگر دستگير شد .

متهمان بدليل احتمال ارتکاب سرقت هاي ديگر با دستور مقام قضايي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفتند که در تحقيقات فني و پليسي نيز به پنج فقره کيف قاپي ديگر اعتراف کردند .

در خور اشاره است متهمان باقرار صادره روانه زندان شدند .