پيشرفت در ساخت بيمارستان سوم دولتي نيشابور
پيشرفت در ساخت بيمارستان سوم دولتي نيشابور

رييس دانشکده علوم پزشکي نيشابور ازآغاز اجراي پروژه و پيشرفت فيزيکي 5 درصدي بيمارستان سوم نيشابور خبرداد و اعلام کرد: بيمارستان سوم دولتي نيشابور در سه طبقه با زيربناي 15000 مترمربع شامل بخش هاي جراحي، داخلي، اطفال، زنان، اتاق عمل و… با عنوان بيمارستان آموزشي و درماني در حال ساخت است. دکتر عظيمي نژاد با […]

رييس دانشکده علوم پزشکي نيشابور ازآغاز اجراي پروژه و پيشرفت فيزيکي 5 درصدي بيمارستان سوم نيشابور خبرداد و اعلام کرد: بيمارستان سوم دولتي نيشابور در سه طبقه با زيربناي 15000 مترمربع شامل بخش هاي جراحي، داخلي، اطفال، زنان، اتاق عمل و… با عنوان بيمارستان آموزشي و درماني در حال ساخت است.

دکتر عظيمي نژاد با اعلام اين که بيمارستان سوم دولتي نيشابور بزيمارستاني 175تختخوابي است افزود: براي پروژه در حال اجرا حدود 27 هزار مترمکعب خاکبرداري شده و آرماتوربندي و بتن ريزي پروژه تمام و اسکلت بندي آن شروع شده است.

وي هدف از تاسيس اين بيمارستان آموزشي را ارائه خدمات درماني مناسب به مردم دانست و خاطرنشان ساخت: اين بيمارستان يکي از نيازهاي اساسي شهرستان بوده و ضمن پاسخگويي به نياز مردم، خدمات ضروري را به همشهريان، گردشگران و زائران خواهد داد.

رئيس علوم پزشکي نيشابور افزود: براي طراحي و اجراي اين بيمارستان از محل بودجه سالجاري 18 ميليارد ريال اعتبار اوليه در نظر گرفته شده است که در زميني به مساحت تقريبي هفت هکتار در منطقه شهرک هاي شمالي در حال احداث است.

عظيمي نژاد اظهار اميدواري کرد که با استمرار کمک خير محترمي که با واسطه علي مروي، يکي از نمايندگان سابق مردم در مجلس قول کمک يکصد ميليارد ريالي به اين پروژه را داده، به سرعت عمليات ساختماني بيمارستان تکميل گردد.

به گفته عظيمي نژاد تاکنون مبلغ ده ميليارد ريال از کمک هاي اين شهروند نيکوکار براي ساخت بيمارستان واريز و هزينه شده است.