انصاري راد: اصلاح طلبان مظلوم اند. از روحاني عبور نمي کنيم. احمدي نژاد کشور را شخم زد
انصاري راد: اصلاح طلبان مظلوم اند. از روحاني عبور نمي کنيم. احمدي نژاد کشور را شخم زد

  حسين انصاري راد در گفت‌وگو با ايلنا اظهار کرد: دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا در جامعه داراي پايگاه اجتماعي قدرتمندي هستند اما نبايد از اين نکته غافل بود که طول و عرض اصلاح طلبان به اندازه طول و عرض همه کشور است، چرا که اين مهم در انتخابات دوم خرداد سال 76، انتخابات […]

 

ansnpحسين انصاري راد در گفت‌وگو با ايلنا اظهار کرد: دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا در جامعه داراي پايگاه اجتماعي قدرتمندي هستند اما نبايد از اين نکته غافل بود که طول و عرض اصلاح طلبان به اندازه طول و عرض همه کشور است، چرا که اين مهم در انتخابات دوم خرداد سال 76، انتخابات مجلس ششم و انتخابات رياست جمهوري سال 92 مشهود بود.

نماينده مردم نيشابور در سه دوره مجلس با تاکيد بر اينکه اصلاح طلبان مظلوم هستند، تصريح کرد: اين مظلوميت صرفا مربوط به حال نيست در دوره هفتم مجلس شوراي اسلامي تمام اصلاح طلبان تقريبا از دايره انتخابات اخراج شدند. شرکت اصلاح طلبان در مجلس نهم محدود بود و يا شرکت نکردند به دليل آنکه اصلاح طلبان واقف بودند که رد صلاحيت خواهند شد. حتي در انتخابات مجلس اخير هم عناصر شاخص اصلاح طلب کانديدا نشدند و اين هم خود نوعي مظلوميت است.

انصاري راد ادامه داد: در انتخابات اخير علي رغم آن که افراد شاخص اصلاح طلب در انتخابات مجلس دهم کانديدا نشدند شوراي نگهبان اصلاح طلبان را رد صلاحيت کرد. 25 نفر از 30 نفر ليست اميد تهران چهره‌هاي ناشناخته بودند.

نماينده مردم نيشابور در مجلس ششم با اشاره به اينکه لاريجاني در ليست اميد و مورد تاييد اصلاح طلبان بود، عنوان کرد: لاريجاني در جريان برجام حساب خودش را از تندرو‌ها جدا کرده بود، از اين رو در سخنراني قم مورد هجمه قرار گرفت. به علاوه 2 نفر از ياران نزديک لاريجاني در ليست تهران و اصلاح طلبان قرار داشتند بنابراين رد‌صلاحيت‌هاي گسترده موجب شد اصلاح طلبان از سهم کافي در رياست و مديريت‌هاي مجلس برخوردار نشوند.

عبور اصلاح طلبان از روحاني بعيد است

انصاري راد با اشاره به اينکه اصلاح طلبان از آقاي روحاني و سياست‌هاي روحاني حمايت خواهند کرد، افزود: بنده هم از آقاي روحاني و انتخاب ايشان در دوره آينده حمايت مي‌کنم.

اين نماينده پيشين نيشابور تاکيد کرد عبور اصلاح طلبان از روحاني بعيد است و اصلاح طلبان بر سر روحاني اجماع خواهند کرد.

وي در خصوص احتمال بازگشت احمدي‌نژاد به عرصه سياست عنوان کرد: احمدي‌نژاد حساب خاص خودش را دارد و آقاي احمدي‌نژاد نه اصلاح طلب است و نه اصول گرا. ايشان عمل گرا است آن هم عمل گرايي که که راهش از ابتدا غلط بود. وي با ثروت اين کشور با دلارهاي اين مملکت، بد معامله کرد. درآمد ايران در دوره 8 ساله ايشان 2 برابر 16 سال رياست جمهوري هاشمي و خاتمي بود. وي با مثبت6 درصد رشد کشور را تحويل گرفت و با منهاي 6 درصد رشد با آن همه درآمد عظيم، کشور را تحويل داد.

وي با بيان اينکه احمدي‌نژاد کشور را شخم زد، اظهار کرد: احمدي‌نژاد بازي را شروع کرد که به ضرر خودش، به ضرر ملت به ضرر جمهوري اسلامي و به ضرر مملکت بود. ايشان حسابش جدا است و پرونده‌هايي هم دارد که بايد به اين پرونده‌ها رسيدگي شود، از اين رو بنده براي ايشان شانسي براي ورود به انتخابات قائل نيستم.