شهري که اورژانس و آمبولانس ندارد
شهري که اورژانس و آمبولانس ندارد

تجمع اعتراضي دررودي ها شهري که اورژانس و آمبولانس ندارد جمعي از شهروندان دررودي در اعتراض به عملکرد ضعيف مرکز بهداشت و درمان شهرشان مقابل شهرداري اين شهر تجمع کردند. روز شنبه يکم شهريور ماه سال جاري جمعي از اهالي شهر دررود بعد از اعتراض در مقابل مرکز بهداشت و درمان، به سوي شهرداري حرکت […]

تجمع اعتراضي دررودي ها

شهري که اورژانس و آمبولانس ندارد

جمعي از شهروندان دررودي در اعتراض به عملکرد ضعيف مرکز بهداشت و درمان شهرشان مقابل شهرداري اين شهر تجمع کردند.

روز شنبه يکم شهريور ماه سال جاري جمعي از اهالي شهر دررود بعد از اعتراض در مقابل مرکز بهداشت و درمان، به سوي شهرداري حرکت کرده؛ در مقابل شهرداري اين شهر تجمع نمودند.

به گزارش خبرنگار خيام نامه در اين تجمع که از حدود 13 تا 30/14 بطول انجاميد، تجمع کنندگان خواستار پاسخگويي مسئولين نسبت به عملکرد ضعيف دانشکده علوم پزشکي و نيز شبکه بهداشت و درمان شهرستان نيشابور در شهر دررود شدند.

يکي از اهالي اين شهر به خيام نامه مي گويد: مرکز بهداشت و درمان شهر دررود بيش از 51 سال قدمت دارد اما کمبودهاي بسياري در ارايه خدمات به مردم اين شهر پس از حدود نيم قرن وجود درد که با توجه به موقعيت اين شهر و ورود هزاران گردشگر در طول سال، براي بالا رفتن امنيت جاني شهروندان و گردشگران، اعتراض مردم را برانگيخته است.

بنا بر اين گزارش موارد اعتراضي و عمده مشکلات مورد اشاره توسط تجمع کنندگان عبارت بود از:

1- عدم وجود پزشک مجرب شبانه روزي در ايام عادي و ايام تعطيل رسمي. بنا بر ادعاي اهالي معترض دررود، بيش تر پزشکان معرفي شده جزو پزشکان کم تجربه بوده و گاه اشتباهات فاحشي بر اثر آن چه معترضين کم تجربگي اين پزشکان مي ناميدند، مشاهده شده است.

2- عدم وجود آمبولانس جهت اعزام بيماران اورژانسي به نيشابور

3- عدم وجود داروهاي اورژانسي در شبکه بهداشت دررود و ناقص وناکافي بودن حجم و تنوع داروهاي موجود.

4- عدم وجود آزمايشگاه مجهز جهت انجام آزمايشهاي ارجاع شده.

خبرنگار ما مي افزايد: در اين تجمع، غير از مسولين شهر دررود و دو نماينده از دانشکده علوم پزشکي و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، هيچ يک از مقامات شهرستان براي رسيدگي به اين خواسته ها حضور نيافتند.

نوشته شده توسط : جواد حسینی