جوان نيشابوري، برترين خواننده جشنواره راديو
جوان نيشابوري، برترين خواننده جشنواره راديو

جوان نيشابوري، برترين خواننده جشنواره راديو در مراسم اختتاميه «جشنواره صدا آزاد» که با حضور معاون صدا سازمان صدا و سيما و هنرمندان سرشناس کشور برگزار گرديد، حميدرضا هراتي از نيشابور عنوان خواننده برتر در بخش تصنيف را به خود اختصاص داد. در مراسمي که با حضور محمد حسين صوفي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران […]

جوان نيشابوري، برترين خواننده جشنواره راديو

در مراسم اختتاميه «جشنواره صدا آزاد» که با حضور معاون صدا سازمان صدا و سيما و هنرمندان سرشناس کشور برگزار گرديد، حميدرضا هراتي از نيشابور عنوان خواننده برتر در بخش تصنيف را به خود اختصاص داد.

در مراسمي که با حضور محمد حسين صوفي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران در سالن کوثر صدا وسيما برگزار گرديد، هراتي در کنار ساير استعدادهاي موسيقي شرکت کننده در اين جشنواره سالانه راديو جوان جوايز خود را دريافت کردند.

به گزارش خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، يدالله گودرزي مدير فرهنگ شبکه راديويي جوان در اين باره گفت: دوره سوم مسابقات صدا آزاد در راستاي تشويق جوانان در کارگروهي متمرکز بوده، گروه هاي موسيقي توانستند در معرض ديد داوران قرار گيرند و جوانان توانستند هنرآفريني کنند؛ راه خويش را ادامه دهند تا آثارشان بدست ما برسد.

وي افزود: اين جشنواره توانست جرياني از هنر باشد و شادي بيافريند. از استادان بنام اين جشنواره تشکر مي کنم که با عمل همراه بوده اند و مانند يک معلم در کنار جوانان آنان را همراهي کردند تا به قله هاي رفيع آينده بيانديشند .

بنا بر اين گزارش، افشين يدالهي ترانه سراي کشورمان با اشاره به اين مطلب که راديو بزرگترين متولي آثار ماندگار است گفت: خدا رحمت کند استاد بنان، روح الله خالقي و بسيار ديگري از اساتيد که تعدادشان بسيار است، زماني متولي شعر و موسيقي در راديو بودند راديو در گذشته برنامه هاي بزرگ موسيقايي را روي آنتن برد و امروزه جوانان بايد ادامه راه آنان باشند و من آينده روشني را براي اين نسل مي بينم خوشحالم که دوره سوم صدا آزاد به ثمر نشست.

بنابر اين گزارش در آيين اختتاميه صدا آزاد برگزيدگان در بخش هاي مختلفي همچون؛ ترانه سرايي، استعدادهاي ويژه، تک نوازي سنتي، تصنيف، آواز، خوانندگي پاپ معرفي شدند که در بخش تصنيف اين جشنواره ملي، حميدرضا هراتي از نيشابور و منصور صالحي توانستند برترين امتياز را کسب کرده و به عنوان برگزيده نهايي شناخته شوند.

گفتني است حميدرضا هراتي متولد 1359 و کارمند بانک تجارت نيشابور است و به گفته خودش فن خوانندگي را به پشتوانه علاقه و استعداد شخصي فراگرفته و تاکنون از محضر استادان موسيقي بهره آموزشي نبرده است.