درنخستين حضور مديرعامل سينماي جوانان ايران در نيشابور( پس از 18 سال)
درنخستين حضور مديرعامل سينماي جوانان ايران در نيشابور( پس از 18 سال)

درنخستين حضور مديرعامل سينماي جوانان ايران در نيشابور( پس از 18 سال) صورت گرفت: معرفي سرپرست انجمن سينماي جوانان نيشابور سيد باقر ميرعلمدار/ مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران با تبيين سياست‌ها و برنامه‌هاي پيش روي انجمن در حوزه هاي توليد، آموزش، جشنواره‌ها ،از فيلمسازان نيشابوري خواست که با توجه به غناي فرهنگي و مذهبي نيشابور […]

درنخستين حضور مديرعامل سينماي جوانان ايران در نيشابور( پس از 18 سال) صورت گرفت:

معرفي سرپرست انجمن سينماي جوانان نيشابور

سيد باقر ميرعلمدار/ مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران با تبيين سياست‌ها و برنامه‌هاي پيش روي انجمن در حوزه هاي توليد، آموزش، جشنواره‌ها ،از فيلمسازان نيشابوري خواست که با توجه به غناي فرهنگي و مذهبي نيشابور به عنوان شهر ادب، فرهنگ و هنر و محل تقرير حديث سلسله الذهب، اين ذخاير را در توليدات خود متجلي كنند.

حبيب الله ايل بيگي ضمن بيان دغدغه همكارانش در ستاد مركزي در راستاي حمايت از فيلمسازان و عكاسان شهرستاني، بر تمركز زدايي و دادن اختيارات به مراكز استان و دفاتر تاكيد كرد و از مسئولان خواست با توجه به كمبود امكانات، از ظرفيت‌هاي شهرستان و استان بهره ببرند.

بازنگري در نحوه انتخاب و نمايش فيلم‌هاي جشنواره سراسري فيلم كوتاه تهران، از جمله درخواست ها و پيشنهادهاي اعضاي انجمن در نيشابور بود، چرا كه به زعم آنان، علي رغم عنوان «بين المللي» درسال‌هاي اخير آثار ضعيف و متوسط بسياري پخش و نمايش داده شده است.

ديگر درخواست هاي فيلم سازان و عکاسان نيشابوري كم كردن سانس‌هاي نمايش بخش‌هاي جنبي و افزايش نشست‌هاي تخصصي، بازنگري در انتخاب داوران جشنواره منطقه‌اي و عدم استفاده از داوران سال هاي قبل،و اهتمام بيشتر به آموزش و بحث هاي عملي و در نهايت تقويت بخش اداري دفترنيشابور بود.

مديرعامل انجمن ضمن استماع پيشنهادها و انتقادات فيلمسازان و عكاسان، قول مساعد براي تجهيز دفتر انجمن نيشابور به دوربين تصويربرداري و وسايل توليد داد.

در اين نشست بنا به در خواست هنرمندان، فيلمسازان و عكاسان نيشابوري « مسعود سليماني سپهر» به عنوان سرپرست انجمن سينماي جوانان ايران دفتر نيشابورمعرفي گرديد..