رکورد ارسال شمش در فولاد خراسان
رکورد ارسال شمش در فولاد خراسان

مجتمع فولاد خراسان موفق به ثبت رکورد ماهانه ارسال شمش از اين مجتمع در بهمن ماه گرديد. سيدحسين احمدي، مديرعامل اين مجتمع با اعلام اين خبر گفت: اين شرکت توانست رکورد ارسال شمش فولادي را که در سال 1392 با ارسال 80239 تن ثبت شده بود، در تاريخ 30 بهمن ماه امسال به ميزان 91683 […]

178083_5031مجتمع فولاد خراسان موفق به ثبت رکورد ماهانه ارسال شمش از اين مجتمع در بهمن ماه گرديد.

سيدحسين احمدي، مديرعامل اين مجتمع با اعلام اين خبر گفت: اين شرکت توانست رکورد ارسال شمش فولادي را که در سال 1392 با ارسال 80239 تن ثبت شده بود، در تاريخ 30 بهمن ماه امسال به ميزان 91683 تن برسانند.

احمدي، با بيان اين که رکود حاکم بر بازارهاي فولاد کشور که نقدينگي شرکت هاي فولادي و از جمله فولاد خراسان را تحت تاثير قرارداده است، افزود: در شرايط حاضر، يکي از استراتژي هاي اصلي در برون رفت از فضاي فعلي، بازاريابي و فروش محصولات فولادي مي باشد.

وي گفت: در راستاي کاهش فشارهاي ناشي از رکود حاکم بر اين مجتمع، تلاش کارکنان که  منجر به ارسال شمش به بازارهاي مصرف گرديد،  موثر بود که اميدوارم اين تلاش جمعي همچنان ادامه يابد.

فولاد خراسان (نيشابور) بزرگترين توليد کننده فولاد در شمال شرق کشور است که داراي محصولاتي از قبيل آهن اسفنجي – بريکت – شمش فولادي و ميلگرد آجدار سايز 10-32 مي باشد.